לידיעת מכבי חיפה: לוריין הודיעה על הארכת חוזהו של לורן אברג'ל

play
לורן אברג'ל, שחקן לוריין | אימג'בנק GettyImages, JEAN-FRANCOIS MONIER/AFP
כ-50 אלף אוהדי מכבי חיפה חגגו אליפות שלישית ברצף ונפרדו מבכר 01:09

הירוקים רצו את הקשר היהודי-צרפתי וגם הגישו הצעות גבוהות, אבל הוא בחר לחתום על הסכם חדש בקבוצתו. אלברמן נפרד מארבעת העוזבים: "מודים להם על תקופה בלתי נשכחת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לוריין הודיעה היום (שני) שלורן אברג'ל האריך את חוזהו עד 2026, מה שמאוד מרחיק את הקשר היהודי-צרפתי ממכבי חיפה. בתקשורת הצרפתית דווח כבר שלשום שהצדדים הגיעו לסיכום והיום המועדון הודיע רשמית על ההסכם החדש עם הקפטן.

אלופת המדינה תלתה את יהבה בצירופו של השחקן בן ה-30, בורג מרכזי בלוריין בעונה החולפת, כאשר ההצעה למועדון הצרפתי עמדה על מיליון יורו וחצי וגם לאברג'ל עצמו הוצע שכר גבוה. רמז ראשון לתכניותיו של הקשר ניתן אולי ביום שני האחרון, כשהוא הוריד עוקב ממכבי חיפה באינסטגרם, לאחר שהחל לעקוב אחרי הירוקים עם תחילת המגעים בין הקבוצות. גם מכבי תל אביב, אגב, גם מכבי תל אביב הוזכרה כמי שמתעניינת באברג'ל, אחרי שבשנתיים האחרונות היא ניסתה לצרפו ונתקלה בסירוב.

ללא קשר לרצון לרכוש את אברג'ל, מכבי חיפה סימנה גם את קפטן ארצות הברית עד גיל 20, דניאל אדלמן שגם הוא יהודי ולא יתפוס משבצת של זר במקרה שיגיע. לאור העובדה שאדלמן משחק באותו תפקיד כמו הצרפתי, קשר אחורי, וכשבמקביל מדווח כי גם קבוצות מבלגיה ומהולנד בעקבותיו, ייתכן שבכרמל יגבירו מאמצים לצרף את האמריקאי.

* המנהל המקצועי של מכבי חיפה גל אלברמן הודה היום לארבעת השחקנים מהם נפרדה הקבוצה בימים האחרונים: דילן בטובינסיקה, ינון אליהו, בן שהר ורועי משפתי. "מודים לארבעת השחקנים העוזבים על תקופה בלתי נשכחת בירוק. הארבעה היו חלק בלתי נפרד מהישגי הקבוצה ואנו מודים להם על כך ומאחלים בהצלחה", כתב אלברמן.