ניס במו"מ להשאלת רארש איליה: "הוא צריך לשחק כדורגל"

play
רארש איליה | אריאל שלום
מחוץ לקווים, 6.6 10:36

הרומני שנכשל במכבי תל אביב עשוי לחזור לראפיד בוקרשט, שנה אחרי שמכרה אותו תמורת כ-5 מיליון יורו לצרפתים: "מחכים לשמוע את דעתו בעניין, הוא זקוק לדקות משחק"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צירפה את רארש איליה כמעט ברגע האחרון של חלות ההעברות בחורף כדי שיחליף את אוסקר גלוך. כמו הכוכב הצעיר שנמכר לזלצבורג, גם איליה הרומני, שחגג את יום ההולדתו ה-20 באפריל כשחקן מכבי תל אביב, הגיע על תקן שחקן צעיר שנחשב לכוכב העתיד במולדתו וזו גם הסיבה שנרכש על ידי ניס תמורת כחמישה מיליון יורו ביולי שעבר.

למרות כל זאת, כידוע, איליה מיעט לשחק במכבי תל אביב, בלשון המעטה: שותף ל-200 דקות בלבד במסגרת ליגת העל בחצי העונה שלו בישראל ובגביע המדינה השלים 90 דקות בניצחון על מכבי פתח תקוה במשחק גומלין שאפשר לומר שהיה לפרוטוקול. זו גם הסיבה שניס החליטה להשאיל אותו פעם נוספת.

שחקן מכבי תל אביב רארש איליה
רארש איליה | אריאל שלום

איליה הגיע לישראל במטרה לצבור דקות ולחזור לניס כשחקן בוגר יותר ומוכח יותר, אבל באופן מתבקש הובהר לו שעליו לצאת להשאלה נוספת אחרי שלא הצליח להטביע חותם גם בישראל. כעת הוא אמור לשוב למולדתו ונראה שתהיה זו ראפיד בוקרשט שתקלוט אותו בחזרה – שנה בלבד אחרי שמכרה אותו תמורת כחמישה מיליון יורו.

דניאל ניקולאי, נשיא ראפיד בוקרשט, אישר שהחלו מגעים עם ניס בניסיון להחזיר את הקשר לקבוצה, אבל גם הבהיר שאיליה עצמו טרם אישר שברצונו לחזור לשחק ברומניה. "אנחנו רוצים שהוא יחזור אלינו ונמצאים בשיחות עם ניס. אנחנו מחכים לשמוע מה אומרים בניס ומה דעתו של איליה בעניין, אבל אני בטוח שהוא רוצה לשחק כדורגל ויודע שהוא זקוק לביטחון ולדקות".