מיני מונדיאל 2023 יוצא לדרך

| חן שנהב

מרכז פרס לשלום ולחדשנות מוביל למעלה מ-20 שנה פרוייקטים בתחום הספורט מתוך ההבנה כי האהבה לכדורגל היא חוצת מגזרים, תרבויות ודתות, וכי ספורט הוא כלי חינוכי שמטרתו לחבר בין אנשים למען עולם טוב יותר

(גודל טקסט)
מיני מונדיאל 2023
| חן שנהב

למעלה מ-200 ילדים וילדות יהודים וערבים מכל הארץ ועוד למעלה מ- 50 סטודנטים.ות על המגרש יחד. זאת במסגרת פרויקט הכדורגל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות בשיתוף ההתאחדות לכדורגל.

במסגרת הפרויקט המשותף למרכז ולהתאחדות, עשרות סטודנטים וסטודנטיות מרקעים שונים – יהודים וערבים, חילונים ודתיים, מרכז ופריפריה – מאוניברסיטאות ומכללות מרחבי המדינה, עוברים תהליך הכשרה בנושא מנהיגות, חינוך לשלום באמצעות ספורט, והובלת תהליכים חינוכיים. לאחר ההכשרה, הסטודנטים יוצאים לשטח, ובבתי ספר מצפון ועד דרום מובילים תוכנית חינוכית חוצת מגזרים וגבולות. ילדי בתי הספר נחשפים לחוקי המשחק ההוגן, נפגשים על מגרש הספורט עם חבריהם מכיתה "תאומה" לסדרת פעילויות משותפות, ולומדים לשחק ביחד כקבוצה אחת ומאוחדת

מיני מונדיאל 2023
| יח"צ – חד פעמי, חן שנהב

תמי חי שגיב, סמנכ"לית חינוך במרכז פרס לשלום ולחדשנות: "מדי שנה אירוע המיני מונדיאל שלנו הוא חגיגה גדולה של אופטימיות, תקווה וכדורגל! אני נרגשת לראות כל שנה מחדש את השיתוף פעולה בין האוכלוסיות השונות שלא היו מתחברים לולא הפרויקט שלנו".

רונית גלסמן, מנהלת פיתוח עסקי: "השילוב בין ספורט לחינוך ובין יהודים לערבים, דתיים וחליונים, מרכז ופריפריה הוא מנצח. זה קורה לא רק בנבחרות ישראל ובקבוצות השונות, אלא גם בפרויקטים כמו זה שההתאחדות מקיימת עם מרכז פרס לשלום ולחדשנות. העבודה לאורך זמן מניבה תוצרים נפלאים שישרתו את הספורט, הכדורגל והחברה הישראלית עוד עשרות שנים. גדלים כאן צעירים שלעולם לא יוותרו על חיים משותפים. על כר הדשא ומחוצה לו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי