מיגל ויטור: "קשה להאמין שבית"ר תגיע מוכנה למשחקים מול פאוק"

חזר למרכז ההגנה. מיגל ויטור | דני מרון

הבלם התראיין ביוון לקראת צמד המפגשים במוקדמות הקונפרנס ליג: "בית"ר קבוצה מסוכנת עם מאמן מצוין, אבל עוברת תקופה קשה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מיגל ויטור התראיין היום (שישי) לתקשורת היוונית וניתח את יחסי הכוחות בין בית"ר ירושלים לפאוק סלוניקי, הקבוצה בה שיחק בעבר. כזכור, שתי הקבוצות ייפגשו בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. המשחקים יתקיימו ב-27 ביולי (פאוק מארחת) וב-3 באוגוסט (בית"ר מארחת).

"בית"ר קבוצה טובה. בעונה שעברה היא עברה החלפת בעלות וההתחלה לא הייתה קלה, אבל אחרי פגרת המונדיאל היא התחברה ונראתה הרבה יותר טוב", ניתח ויטור. "יש לה מאמן טוב, שעבדתי איתו בעבר (יוסי אבוקסיס). הוא מאמן שמבין איך להוציא את המיטב מהשחקנים שלו ויודע איך להתכונן לכל יריבה. יש לבית"ר שחקנים מסוכנים מאוד בהתקפטת מעבר, במיוחד דנילו אספרייה, ירדן שועה ויון ניקולאסקו. הם שלושת השחקנים הטובים בקבוצה".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע מול ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
"אחד השחקנים הכי טובים בבית"ר". ויטור לצד שועה | דני מרון

"בית"ר תנסה לכפות על פאוק סגנון של התקפות מעבר, כי היא יודעת שפאוק פייבוריטית. היא תנסה לנצל את השטחים שפאוק תשאיר בהגנה. הם די מסוכנים", הוסיף ויטור, אבל סייג: "האמת היא שכמה שחקנים שם סיימו חוזים והקבוצה תיבנה מחדש הקיץ. במיוחד בכל מה שקשור להגנה, בית"ר נמצאת בבעיה כי הרבה שחקני מפתח לא ממשיכים. קשה להאמין שבית"ר תספיק לצרף שחקנים ולהיות מוכנה למפגשים עם פאוק".

לדבריו של ויטור, "אין הבדלים משמעותיים בין הליגה היוונית לישראלית בכל מה שקשור לרמת הכדורגל. ביוון אולי יש לקבוצות תקציבים גבוהים יותר ויש עדיפות מסוימת ברמת הכושר הגופני של השחקנים, אבל באופן כללי הרמה דומה. בניגוד למה שאנשים חושבים, הרמה בליגה הישראלית טובה מאוד. ראינו את זה במשחקים של מכבי חיפה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב נגד יריבות יווניות בשנים האחרונות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי