ואן אובריים: "אין ספק שאמשיך במכבי תל אביב. אני נהנה מהחוויה"

מבחינתו הוא נשאר. ואן אובריים | ברני ארדוב

הקשר שותף רק ב-21 משחקים בעונה שעברה, אבל לא מתכנן לעזוב: "להגיע הייתה הבחירה הנכונה". על הדרבי: "בזבוזי זמן זה בנורמה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

יוריס ואן אובריים מתכנן להמשיך במכבי תל אביב. למרות שהקשר ההולנדי מיעט לשחק בעונה שעברה ולא הותיר חותם מיוחד בשנתו הראשונה במועדון, הוא לא חושב על עזיבה.

"אין ספק שאמשיך לעונה נוספת. זו חוויה מיוחדת, ותל אביב עיר נהדרת. העיר שוקקת שבעה ימים בשבוע ואנחנו מרגישים מאוד בטוחים. זה לא משתקף בתקשורת, אבל תל אביב היא כמו כל עיר גדולה באירופה", אמר הקשר בריאיון לתקשורת ההולנדית. "אחרי שמונה שנים בהולנד, רציתי אתגר חדש. רציתי לשחק באצטדיונים אחרים, לפגוש חברים אחרים לקבוצה, לשחק נגד קבוצות שאני לא מכיר. זה מה שרציתי, ואני שמח בבחירה שלי. זה היה הצעד הנכון עבורי".

יוריס ואן אובריים, שחקן מכבי תל אביב
לא חושש מעוד עונה על הספסל. ואן אובריים | אריאל שלום

ואן אובריים סיפר: "מה שמרשים בישראל זו התשוקה לכדורגל. זה מה שלקחתי איתי מהשנה הראשונה כאן. התשוקה לניצחון חזקה יותר בישראל מאשר בהולנד. הרצון לנצח עצום. בדרבים נגד הפועל תל אביב, האוהדים זורקים מכל הבא ליד לכר הדשא, ובזבוזי זמן הם הנורמה. המשחק נפסק כל הזמן, והאוהדים הורסים את המשחק. כוסות בירה נזרקות לעבר השחקנים כאילו כלום. לקח לי זמן להתרגל לזה. זה לא שינה אותי בתור כדורגלן, כי בזבוז זמן או דברים מהסוג הזה לא באים לי בטבעיות. אבל אני כן מעריך את הרצון לנצח. פה, לשחק כדורגל יפה זה לא מספיק. למדתי להתמקד בתוצאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי