אחרי שהבהיר שיישאר בהפועל באר שבע: אלחמיד צפוי לשדרוג והארכת חוזה

play
צפוי לפתוח כמגן שמאלי. אלחמיד | דני מרון
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

במועדון מתכוונים לפתוח את החוזה של שחקן ההגנה, שפנה לאוהדים: "לוקח אחריות על מה שעשיתי, רוצה להרוויח בחזרה את אהבתכם"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שסיים את ההשאלה שלו בהפועל חיפה וחזר אוטומטית להפועל באר שבע, חאתם עבד אלחמיד הביע הערב (ראשון) את רצונו להישאר במועדון מבירת הנגב, למרות הצעה שעומדת על השולחן מצד הפועל חיפה ואופציות נוספות שהוזכרו. בשיחות בין באר שבע לשחקן, הוחלט שהצדדים יישבו כעת כדי לפתוח את חוזהו של הבלם במטרה להאריך ולשדרג אותו. אלחמיד, שכרגע חתום עד קיץ 2024, הסביר לסביבתו שההחלטה נפלה בסופו של דבר בשל הרצון להיאבק על תארים העונה.

בחשבון האינסטגרם שלו, פרסם אלחמיד פוסט עם תמונה במדי הפועל באר שבע וכתב: "שנה קשה עברה עליי באופן אישי. ליוויתי את הבנאדם היקר לי מכל, אמא שלי, במלחמה שלה במחלת הסרטן. היא גיבורה והיא קרובה לנצח אותו, אמן. זה הזמן שלי לחזור לעצמי ולהרוויח בחזרה את האהבה שלכם ואת האמון בי".

שחקן ההגנה בן ה-32 המשיך: "לוקח אחריות מלאה על הרבה דברים לא טובים שעשיתי. המטרה שלי לא לחזור על זה. אין לי ספק ביכולות שלי ושאני אחזור לעצמי כמה שיותר מהר. יאללה הפועל".

חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע עם רמזי ספורי
שחקן העונה והלב ההגנתי. אלחמיד וספורי חוגגים | דני מרון

כזכור, אלחמיד זכה עם הפועל באר שבע באליפות אחת בקדנציה הראשונה שלו (2017-2019) ולאחר מכן נמכר לסלטיק תמורת 1.8 מיליון יורו. בפברואר 2021 שב לבאר שבע עם חוזה לשלוש שנים וחצי, אבל בספטמבר אשתקד, אחרי שלושה משחקי ליגה בקבוצה של אליניב ברדה, ביקש לעבור לצפון כדי להיות קרוב לאמו והושאל כאמור להפועל חיפה, במדיה כבש שער אחד ב-22 משחקים.