אספרייה ישוחח עם אבוקסיס, אשתו של ניקולאסקו לא תחזור לישראל?

play
יון ניקולאסקו עם דנילו אספרייה | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6 05:02

הקולומביאני התאמן, אך ישנה אכזבה מהתנהלות הזרים. פריידיי דורש לפתוח את חוזהו וניקולאסקו מבהיר שאשתו לא תשוב: "מי שלא יבין שבית"ר מעל הכל יצטער". בקבוצה מקווים להחתים את דגני ולצרף אליו את טיבי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממשיכים במלאכת הרכבת הסגל ומקווים לסגור היום (שלישי) את כל הקצוות עם אוראל דגני ולהחתימו על חוזה לשנתיים, בתקוה שיצטרף מיידית לאימונים. בקבוצה לא פסלו אתמול אפשרית שאיתן טיבי יצטרף לדגני, אך טוענים כי בלם באר שבע בא בדרישות חדשות ובודק אופציות נוספות.

דנילו אספרייה יערוך היום שיחה עם כפיר אדרי ויוסי אבוקסיס בניסיון להבין מה באמת מפריע לקשר. בכל מקרה, הקולומביאני לא יוכל לשחק במשחק החוץ נגד אריס סלוניקי עקב עונש הרחקה שהוא סוחב מהעונה בהפועל באר שבע.

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים בחימום
דנילו אספרייה | מאור אלקסלסי

כך או כך, בבית"ר לא אוהבים את התנהלות הזרים מאז הזכייה בגביע. פרד פריידיי עדיין דורש לפתוח את חוזהו, תומא מזגזג ובמועדון מקווים שיגיע למחנה. אספרייה בשלו ואילו ניקולאסקו מבהיר שאשתו כלל לא מעוניינת לחזור לישראל. בבית"ר אמרו על כך: "עלה לכמה שחקנים, התפקיד שלנו זה להוריד אותם לקרקע, נשוחח עם מי שצריך ונחפש פתרונות אבל המועדון מעל הכל ושחקן שלא יבין את זה יצטער, כולם קיבלו הרבה מבית"ר".

מקסים מאירוביץ' ,אספרייה ובן ביטון החלו להתאמן אתמול, כאשר יוסי אבוקסיס מעוניין לצרף בלם וקשר נוספים, אחד מהם זר. במועדון לוקחים בחשבון כי בהמשך החלון מכבי תל אביב תשחרר שחקנים שיוכלו להצטרף, אך זה פחות רלוונטי בהכנות לאירופה, כאשר המשחק מול פאוק ייערך ב-27 ליולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי