איבן מאסון סגר במכבי תל אביב, המגעים עם סנט אטיין לקראת הסכם

play
איבן מאסון, מגן סנט אטיין | GettyImages, LOIC VENANCE
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6 05:02

הצהובים מתקרבים לרכש שני בדמותו של המגן הימני בן ה-24. בקרית שלום רוצים השאלה עם אופציה, הצרפתים מעדיפים מכירה מיידית. יחליף את ז'ראלדש, שחתם בקאסה פיה מפורטוגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

ביממה שבה הציגה את מאמנה החדש רובי קין, מכבי תל אביב עשתה גם צעד משמעותי לעבר הנחתת רכש זר ראשון לקראת עונת 2023/24. אחרי שהשוער רועי משפתי הפך לרכש הראשון והיחיד עד כה בקרית שלום, מי שעשוי להיות הבא בתור הוא איבן מאסון. המגן הימני סגר את תנאיו במכבי תל אביב, כאשר המגעים מול קבוצתו הנוכחית סנט אטיין לקראת הסכם.

בעוד מכבי תל אביב רוצה השאלה עם אופציית רכישה, הקבוצה הצרפתית מעוניינת במכירה מיידית והעסקה בין השתיים צפויה להיחתם עד סוף השבוע. מאסון בן ה-24 ייכנס לנעליו של אנדרה ז'ראלדש שעזב את ישראל והערב חתם בקאסה פיה מהליגה הבכירה בפורטוגל. גם מאור קנדיל עזב את העמדה וחתם במכבי חיפה.

איבן מאסון חוגג את שער הבכורה במדי סנט אטיין, ספטמבר 2020
בקרוב ילבש צהוב? מאסון | GettyImages, LOIC VENANCE/AFP

עוד במכבי תל אביב

גולדהאר: "הרגשנו שיש צורך לשנות. לא הכל באשמת קראנקה"
מנספורד: "נמשיך במבנה של מנכ"ל ומאמן, ננסה לשמור על הכשרונות"
מכבי תל אביב שלחה מכתב נוסף למשרד הפנים בנוגע לאזרוח סבוריט

מאסון ייצג את נבחרת גוודאלופ עד גיל 20 אבל ברזומה שלו יש גם שתי הופעות במדי נבחרת צרפת עד גיל 21. בעונה שעברה הוא ערך 32 הופעות במדי פריז FC מהליגה השנייה בצרפת. מי שעשוי להתחרות עם מאסון על המקום ברוטציה הוא גיא מזרחי, שחזר מהשאלה מהפועל חיפה, יפתח את האימונים עם הקבוצה ועשוי לקבל הזדמנות להמשיך בסגל.