לקראת מהפכה? אפשרות: בונוס של 3 מיליון שקל לקבוצה שתשתף 4 זרים

play
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.6 05:02

שר הספורט ינכח בישיבת דירקטוריון המנהלת ועשוי לבשר על תמריץ חדש להפחתת מספר הזרים. בנוסף ידון בהחזרת השוטרים למגרשים

(גודל טקסט)

דירקטוריון מנהלת הליגות יתכנס היום (רביעי) לפני הצהריים בנוכחות כל נציגי קבוצות ליגת העל, כאשר נציגי קבוצות המגזר הערבי אמורים להצטרף בזום בשל החג. מי שיגיע היום לדבר בישיבה הוא שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ועל הפרק כמה בשורות שהוא אמור להביא.

מדובר עדיין בדברים לא רשמיים מאחר שהם עוד צריכים להיאמר על ידי השר, אבל מהדברים שכבר הגיעו אל בעלי הקבוצות יש שתי בשורות שאמורות להגיע מכיוון משרד הספורט.

גורמים במשרד התרבות והספורט אמרו טוענים שהבשורה הראשונה היא בונוס משמעותי לקבוצה בליגת העל אשר תרשום בעונה הבאה רק ארבעה שחקנים זרים. ההערכה היא כי ייתכן שהבונוס אף יגיע לסכום של 3 מיליון שקלים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר
"שבוע של חוויות ומגוון אירועי ספורט לכל המשפחה" | דני מרון

כזכור, בישיבת דירקטוריון המנהלת האחרונה הציע בעלי בני ריינה סעיד בסול, להגדיל את מספר הזרים לשבעה, דבר שכלפיו התנגדו גורמים בהתאחדות לכדורגל ובראשם היו"ר שינו זוארץ.

כעת כאמור, במידה שהשר אכן יביא את הבשורה הזו, לא מן הנמנע שקבוצות רבות עם תקציב נמוך יחסית בליגת העל, יאמצו את המתווה האפשרי מאחר שמדובר בתוספת משמעותית מאוד לתקציב. במידה שזה אכן יהיה כך, מדובר במהפכה של ממש. בכל הקשור לקבוצות הגדולות המשתתפות באירופה, קרוב לוודאי שהן יזכו לחריגה מכיוון ששחקנים זרים נחוצים להצלחתן במפעלים האירופיים ולא מן הנמנע שהן יקבלו את התוספת התקציבית על קיום סעיפים אחרים. כזכור, משרד התרבות והספורט זכה להגדלת התקציב ולכן יש כסף לבונוס המדובר.

עניין נוסף שאמור לעלות היום לדיון, קשור לאלימות ולאבטחה במגרשים. השר זוהר מדבר כבר כמה שבועות על החזרת השוטרים ליציעים, כולל שוטרי יס"מ ליציעים הקשים, וסביר להניח שהיום ידונו בשינוי הצפוי כאשר כל נושא האבטחה יעבור לטיפול ותקצוב משרד הספורט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי