איבן מאסון צפוי לנחות הערב בישראל ולהצטרף למכבי תל אביב

play
איבן מאסון שחקן סנט אטיין | GettyImages, Marcio Machado/Eurasia Sport Images
מנהלת הליגות לכדורגל מציגה את לוח המשחקים לעונת 2023/24 04:01

דיווח בלאקיפ: העסקה סוכמה והמגן הימני בן ה-24 של סנט אטיין יעבור בהשאלה לעונה עם אופציית רכישה. יאייש את העמדה בה שיחקו קנדיל וז'ראלדש

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי החתמתו של רועי משפתי ומינויו של רובי קין למאמן הקבוצה, מכבי תל אביב מתקרבת בצעדי ענק להחתמה נוספת: לפי "לאקיפ" הצרפתי, המגן הימני בן ה-24 איבן מאסון ינחת הערב (שבת) בישראל לקראת מעברו מסנט אטיין לקרית שלום. הוא יעבור בהשאלה לעונה, כאשר לצהובים תהיה אופציה לרכוש אותו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח.

מאסון יעבור בדיקות רפואיות ולאחר מכן אמור להשלים את מעברו ולהצטרף למכבי תל אביב, היישר לעמדה של אנדרה ז'ראלדש שעזב בחזרה לפורטוגל ומאור קנדיל שחתם במכבי חיפה.

בעונה החולפת הושאל לפריז FC מליגת המשנה בצרפת, שם כבש שלושה שערים ובישל שלושה נוספים. חתימתו של מאסון הגיעה אחרי שהניסיונות לרכישת פדריקו ורה, מגן אוניון סנטה, לא הצליחו, וכעת הצהובים יתחזקו במגן הצרפתי שלא היה בתוכניות של סנט אטיין לעונה הקרובה.

איבן מאסון, מגן סנט אטיין
יחליף את קנדיל וז'ראלדש. מאסון | אימג'בנק GettyImages, LOIC VENANCE

מאסון החל את דרכו המקצוענית בסנט אטיין בינואר 2020, כשבשנתיים הראשונות שלו ערך 30 הופעות בליגה, מתוכן 27 היו בהרכב הפותח. בעונה האחרונה הושאל בדצמבר לפריז FC, ובעיקר התפרסם כשבנובמבר 2021 תיקבל את ניימאר בצורה קשה והשבית אותו לתקופה ארוכה במשחק ליגה נגד פריז סן ז'רמן.