סק חזר לאימוני מכבי חיפה, דיווח: "החלוץ אלדו קאלולו מועמד"

play
אלדו קאלולו, שחקן סושו | GettyImages, DAMIEN MEYER
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.7 05:53

האלופה ממשיכה בהכנותיה במחנה האימונים, הבלם הצטרף לחבריו, בצרפת מדווחים: חלוץ סושו נמוך, שלא רצה להגיע למכבי ת"א, "במו"מ מתקדם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה במחנה האימונים, והיום חזרו היום השחקנים של מסאי דגו אל הדשא וערכו אימון ראשון בבוקר, יחד עם עבדולאי סק וניתאי גרייס, השוער שהגיע להחליף את שריף כיוף, שנסע לנבחרת הצעירה. בהמשך דגו יעביר אסיפה לקבוצה, ויתקיים האימון השני להיום.

עבדולאי סק באימון מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
דולב חזיזה באימון מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד בנושא

יריבת מכבי חיפה החתימה את שוער נבחרת איטליה לשעבר
מסאי דגו: "מבין את ההלם והספקות, אבל יודע לנטרל את רעשי הרקע"
קפטן הנבחרת הצעירה על הכוונת של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים

דיא סבע באימון מכבי חיפה
| אתר רשמי, מכבי חיפה
שון גולדברג באימון מכבי חיפה
| אתר רשמי, מכבי חיפה

בינתיים באירופה מדווח על מועמד נוסף לשורות האלופה: על פי הדיווחים, מכבי חיפה המועמדת הבכירה להנחית את אלדו קאלולו, 27, חלוץ סושו הצרפתית, הקונגולזי נמוך הקומה (1.66 מטר), שבעונה שעברה כבש ששה שערים במדי קבוצתו ובישל עוד שלושה. על פי הדיווח, של העיתונאי שבשנה שעברה היה זה שהכריז על ההחתמה הצפויה של בטובינסקה – "המשא ומתן מתקדם, ועשוי להיסגר בקרוב".

בשנה שעברה הוא היה על סף סיכום במכבי תל אביב, אבל בחר שלא לחתום כי על פי דיווחים "לא רצה להגיע לישראל". קאלולו הוא יליד צרפת שגם שיחק בנבחרת הנוער שלה, גדל במחלקות הצעירות של ליון וממנה הושאל לראן ולסושו. באזל השווייצרית רכשה אותו בקיץ 2018 תמורת כ-2 מיליון יורו וכעבור שנה הוא הושאל לסוונסי עד שבקיץ 2021 הצטרף לסושו כשחקן חופשי.