טרזייה תומא יצר קשר, בבית"ר ירושלים דורשים שינחת בארץ בשישי

play
טרזייה תומא | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.7 08:09

הוזמן לקשר מחוף השנהב כרטיס טיסה לישראל על מנת לטפל בוויזה שלו לאירופה, אך במועדון לוקחים בחשבון סיבוכים נוספים איתו בעתיד. דנילו אספרייה יעזוב לצסק"א סופיה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סאגת טרזייה תומא ובית"ר ירושלים עולה שלב. לאחר שנעלם למספר ימים, השחקן יצר קשר והוזמנה עבורו טיסה לישראל ליום שישי הקרוב על מנת שיטפל בוויזה שלו לאירופה, שלטענתו פג תוקפה. בבית"ר מקווים כי השחקן יגיע לארץ, אך לוקחים בחשבון בעיות נוספות איתו בעתיד בשל העובדה שאשתו מסרבת להגיע ארצה.

בתוך כך, השיחות עם דנילו אספרייה ונציגיו נמשכות כאשר הצדדים אמורים לסכם על פיצוי של כ-200,000 יורו, ולאחר מכן צפוי השחקן הקולומביאני לעבור לצסק"א סופיה בחוזה לשנתיים. בית"ר כבר החלה לחפש מחליף במקומו.

עוד כדורגל ישראלי

"במעצר היה אחד שסיפר שהוא רוצה להרוג יהודים": הצצה לריאיון של בוריס קליימן ברשת 13
קרדוסו חתם באלופת תאילנד, סכנין תנסה להגיע להסדר עם השחקנים
אור בלוריאן עבר בהשאלה להפועל ת"א, שמחזיקה באופציית רכישה

סימון נסאנה, מייקל מולדר ועומר קורסיה נמצאים בהתרשמות, כאשר בסיום המחנה ולאחר 3 משחקי הכנה יקבל יוסי אבוקסיס החלטה לגביהם. במועדון מקווים כי דור מיכה יסגור בהקדם את הפערים מול ב"ש ויצטרף למחנה.

בנושא אחר, בית"ר השתתפה בצערה של משפחת יצחק על מותו של דוד יהודה, קצין ולוחם בסיירת "אגוז" שנפל במבצע בג'נין: "אחיו של יהודה, נדב, משחק במסגרת מחלקת הנוער של המועדון ואחותו, אלירז, היתה חלק מקבוצת הנשים. אנחנו מחבקים אתכם בשם כל עם ישראל. המועדון ימשיך ללוות את המשפחה ולהיות שם עבורה. יהי זכרו ברוך".