בסול: "אשמח שאיתן טיבי יהיה בריינה, אבל זה כנראה לא יקרה"

play
סעיד בסול, בעלים בני ריינה | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 9.7 04:42

בעלי המועדון התראיין ב-103FM וסיפר על מטרות הרכש: "יש שחקן ממכבי תל אביב שאנחנו רוצים, אבל הוא מסרב להאריך חוזה והם לא מוכנים להשאיל אותו"

(גודל טקסט)

מכבי בני ריינה עברה בהצלחה את עונתה הראשונה אי פעם בליגת העל, אבל הבעלים סעיד בסול מודע לכך שהעונה השנייה תהיה קשה עוד יותר ושעל המועדון לעשות ככל שביכולתו כדי להוכיח שמקומו בליגת העל. בריאיון בתכנית הספורט ב-103FM, שיתף בתחושותיו וסיפר על התוכניות לקראת העונה הבאה.

לקראת השנה השנייה בליגת העל אמר בסול: "אנחנו למדנו הרבה מהטעויות, אבל השנה השנייה יותר קשה כי לקבוצות שנמצאות שם יש יותר ניסיון מהקבוצות שהיו בשנה שעברה, כמו פתח תקווה. אלה קבוצות מהמרכז שיותר קל להן להביא שחקנים ישראליים. המשימה שלנו לא פשוטה, אבל אני מקווה שנעמוד במשימה ועוד שנה נשאר בליגה".

הבעלים של בני ריינה, סעיד בסול
הבעלים של בני ריינה, סעיד בסול | מאור אלקסלסי

בנוגע לשינויים הצפויים בסגל, אמר בסול ואף חשף שחקן בכיר שהיה שמח לצרף: "אנחנו מנסים להביא שחקנים אחרים, בינתיים בוויכוחים פנימיים את מי להביא. מסעודיה אני לא חושב שנביא, אבל אני אשמח שאיתן טיבי יהיה בריינה, אבל זה כנראה לא יקרה. גם עוד לא סיימנו עם הזרים, יש לנו בסך הכל ארבעה כך שיש מקום לעוד שניים".

עוד אמר בסול על נושא הרכש: "הקבוצות הגדולות אומרות שהשחקנים לא משוחררים, גם לא בהשאלה. יש שחקן אחד של מכבי תל אביב שאני לא רוצה לומר לכם מי הוא, שלא מוכן לחתום על הארכת הסכם והם לא מוכנים לשחרר אותו בהשאלה עד שהוא לא יחתום על הארכת ההסכם".

ריצ'רד בואטנג בני ריינה
"מי שלא רוצה להיות אצלי, לא צריך" | אריאל שלום

לשאלה האם הוא היה בעד להעלות את מספר השחקנים הזרים בקבוצות, השיב: "אני הצעתי את זה. בתוך כל הדירקטוריון יש 14 קבוצות. בלי יוצא מן הכלל חוץ ממכבי נתניה לא היו בעד הדבר הזה. למועדונים הגדולים בכל מקרה יש יותר מ-6 זרים, כי יש להם מתאזרחים. שיהיה להם לבריאות. מצד שני, בואו נהיה אמיתיים. אם נגדיל את כמות הזרים, השחקנים המוכשרים לא ישחקו בליגה הבכירה. בשביל לשדרג אותם צריך להכניס לידם שחקנים ברמה יותר גבוהה, להכניס אותם לקצב יותר גדול. מוחמד אבו פאני לדוגמה שיחק לפני ארבע שנים בחדרה, אבל במכבי חיפה אחר כך היו המון שחקנים לידו שהרימו לו את הקצב".,

אם הוא מאוכזב מעזיבת ריצ'רד בואטנג להפועל פתח תקוה: "מי שלא רוצה להיות אצלי, לא צריך. הוא כבר הלך בהנחיות של הסוכן שלו לפתח תקווה לפני שנגמרה העונה. אני הבנתי את זה, אז למה אני צריך להתייחס אליו?".

על מאמנו שרון מימר: "אם לא הייתי סומך עליו, הוא לא היה אצלי. אני עושה משחקי הכנה בשביל לראות את היכולות של הקבוצה שלי. גם במשחקי גביע".

מטרתו העיקרית במכבי בני ריינה: "באתי ליהנות מהכדורגל, מהספורט, מדו-קיום, מהאנשים שנכנסים למגרש ויש להם אלוהים אחד ודת אחת – הכדורגל. שלא יהיה יהודי, מוסלמי… גם כשאתה הולך למכבי תל אביב או מכבי חיפה, יש אוהדים יהודים, מוסלמים, דרוזים, כולם רוצים דבר אחד – ניצחון של הקבוצה".

על הגזענות במגרשי הכדורגל, הוסיף: "קטונתי מלדבר על זה. שיחקנו נגד מכבי חיפה ומכבי תל אביב, ראיתי אוהדים ערבים שרוצים שמכבי חיפה או תל אביב ינצחו כי הם אוהדים אותם. בואו נדחק את זה הצידה כי באנו לדבר כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי