בית הדין העליון של ההתאחדות אישר לשוראנוב להירשם הישראלי

play
הוצב בחוד. אריק שוראנוב | אתר רשמי, מכבי חיפה
הפסד נוסף במחנה: מכבי חיפה נוצחה 1:0 בידי סט. פולטן האוסטרית 01:34

שחקן הרכש של מכבי חיפה פנה לבית הדין העליון של ההתאחדות כדי שיאשר לו להירשם כישראלי תוך כדי הליך האזרוח. בשל הוכחות על יהדותו, בקשתו אושרה ונמנע פלונטר משמעותי מהאלופה, שיכולה לרשום זר נוסף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בשורות טובות למכבי חיפה: חלוץ הרכש של הקבוצה אריק שוראנוב, קיבל מבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישור להירשם כשחקן ישראלי. שוראנוב עדיין לא מחזיק בתעודת זהות ישראלית ונמצא בהליך האזרוח, אך בשל יהדותו אין ספק שהשחקן אכן יקבל אזרחות ולכן בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל אישר לו להירשם הישראלי.

המשמעות היא ששוראנוב כעת לא יירשם כזר ואלו בשורות טובות מאוד לירוקים. כידוע, האלופה מנסה לצרף קשר אחורי זר ובמקרה שתצליח להחתים אחד כזה, לולא האזרוח של שוראנוב הירוקים היו צריכים להכריע איזה שחקן מבין צ'ארון שרי, פייר קורנו, דניאל סונדגרן, עבדולאי סק ,פרנדזי פיירו , אריק שוראנוב והזר שיוחתם לא ישחק במסגרת האירופית, שכן באופ"א לא מתירים לקבוצות ישראליות לשחק עם מעל לשישה זרים בשל תקנון ההתאחדות לכדורגל.

אריק שוראנוב שחקן מכבי חיפה
בהקפה לצד דיןד וד. שוראנוב | אתר רשמי, מכבי חיפה

שוראנוב חתם במכבי חיפה כשחקן הרכש הראשון של העונה הקרובה, כאשר הוא נמנה בקמפיין מוקדמות היורו הנוכחי בסגל הנבחרת הצעירה של גרמניה. השחקן הרשים גם במחנה האימונים ובחיפה משוכנעים שמדובר בהבטחה גדולה מאוד.