פוצצה העברת נועם בן הרוש לזוריה, סוטריו יישאר בהפועל חיפה?

המגן הצעיר לא הסכים לחתום אחרי שהבין שהקבוצה תשחק בקייב ולא בלבוב שמרוחקת מהלחימה. מגעים מתקדמים עם הבלם הקפריסאי

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

פוצצה העברת נועם בן הרוש לזוריה לוהנסק. השחקן כבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה שסיימה במקום השלישי באוקראינה בעונה החולפת והגיע לפולין שם עורכת הקבוצה מחנה אימונים, אבל רגע לפני החתימה הודיעו האוקראינים לבן הרוש שבניגוד לתכנון הראשוני, הקבוצה לא תשחק בלבוב שעל גבול פולין, אלא בקייב.

לבוב אינה נמצאת באזור הלחימה, אבל בירת אוקראינה סופגת הפצצות של צבא רוסיה ולאחר התלבטות החליט בן הרוש לוותר על ההצעה בגלל שהוא לא מוכן לגור באזור הקרבות. כעת המגן הצעיר ינסה למצות אופציות נוספות בחו"ל, אם כי יש לו לא מעט הצעות מקבוצות בליגת העל שמעוניינות שישחק בקבוצת הנוער ויחתום על חוזה ארוך טווח. בן הרוש סיכם בעל פה עם אנשי הפועל חיפה שאם לא יחתום בחו"ל הוא ימשיך במועדון, אך הצדדים צריכים להיפגש ולהפוך את הדיבורים למעשים בפועל.

קונסטנטינוס סוטריו שחקן הפועל חיפה חוגג שער
יישאר בכל זאת? סוטריו | ברני ארדוב

עוד בליגת העל

אספרייה: "העונה אשחק בחינם, הפיצוי לבית"ר יורד מהשכר שלי"
מכבי חיפה תעמוד לדין משמעתי בעקבות המשחק מול חמרון ספרטנס
מכבי נתניה יצאה למחנה האימונים בהולנד: "משתפרים בהרבה דברים"

הפועל חיפה חזרה לאופציית קונסטנטינוס סוטריו והשחקן נמצא במגעים מתקדמים עם המועדון. בקבוצה חיפשו בלמים זרים שיחליפו את הקפריסאי שהושאל אליהם בעונה שעברה, אבל האופציות האחרות לא התקדמו. במועדון שבו לאפשרות של להמשיך עם סוטיריו והשיחות נמצאות בשלב מתקדם.

סוטריו התחיל את העונה שעברה בצורה לא טובה, אך לאחר מכן השתפר מאוד. בחיפה מצפים שהשחקן ישיג שחרור מא.א.ל לימסול, אך כלל לא בטוח שהקפריסאים יסכימו לשחררו חינם ללא תמורה ולכן ממשיכים לבדוק אפשרויות של בלמים זרים אחרים.