אבו פרחי שוב מעודד את מכבי ת"א: "גם קין עלה לבוגרים בגיל של סייד"

play
סייד אבו פרחי מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב
אבו פרחי סובב לחיבורים, מכבי תל אביב רשמה ניצחון יוקרתי על בורנמות' 01:07

הצהובים שבעי רצון מהניצחון במחנה: "תמיד טוב לביטחון ולאווירה". ואן אובריים זוכה לאמון, פרגונים לאבו פרחי. לוקאסן וגלזר נעדרו בגלל חבלות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאור הבעת האמון של האוהדים שבאה לידי ביטוי ברכישת 22,500 מנויים לעונה הקרובה ומכיוון שיש רצון להנגיש את הקבוצה לקהל יותר מבעבר, מתכננים במכבי תל אביב אימון פתוח לאוהדים בתקופה הקרובה. הקבוצה תשוב לארץ מחר (שלישי) אחרי מחנה האימונים בספרד, וכשברקע ההכנות למשחק ביום חמישי בגביע הטוטו בטרנר מול הפועל באר שבע.

בהנהלת הקבוצה יש כוונה ורצון לקיים אימון פתוח מתוך הערכה לקהל ששבר שיא מנויים הקיץ, אך טרם נקבע תאריך, בתקווה שהאירוע ייערך באצטדיון בלומפילד. ללא קשר לכך, הודיע ארגון האוהדים "מכבי פנאטיקס" כי יקבל מחרתיים באימון של יום רביעי את השחקנים בקרית שלום במפגן תמיכה לקראת המשחק מול באר שבע.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
רובי קין מאמן מכבי תל אביב | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב
מתאים למערך. ואן אובריים | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בתוך כך במכבי תל אביב מרוצים מהניצחון אתמול על בורנמות' למרות שהמאמן רובי קין הבהיר מייד אחרי המשחק בריאיון קצר לאתר הרשמי, שיש עוד הרבה עבודה וכי יש לא מעט אלמנטים אותם לא עשתה הקבוצה טוב במשחק. אחד השחקנים אמר הבוקר: "חשוב מאוד לחזור ממחנה אימונים בהרגשה טובה וכשאתה מפסיד במשחק אימון ראשון, אתה רוצה לתקן ולחזור במצב רוח הרבה יותר טוב. גם אם זה לא היה משחק מדהים שלנו, מה שחשוב הוא שלא ספגנו, נראינו יותר טוב מאשר מול אורלנדו וגם חוזרים עם ניצחון שזה תמיד טוב לביטחון העצמי ולאווירה. בכל מקרה אנחנו ניראה הרבה יותר טוב בהמשך".

מי שפתח אתמול בקישור האחורי ועשוי לקבל יותר דקות ואמון אצל רובי קין הוא יוריס ואן אובריים. הקשר היהודי-הולנדי לא ממש נספר בעונה שעברה אצל ולדאן איביץ' ואייטור קראנקה והוא פותח ברגל ימין את המחנה אצל רובי קין, שמתכוון לשחק בעונה הקרובה עם שחקנים יותר התקפיים בקישור ורוצה לתת צ'אנס מחודש לואן אובריים.

יונתן כהן מכבי תל אביב
יחזור לעצמו? כהן | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
איבן מאסון מכבי תל אביב
משתלב. מאסון | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בקבוצה שמחו מאוד בשביל סייד אבו פרחי שכבש את שער הניצחון והחלוץ בן ה-17 שסיים את קבוצת נערים א' ועדיין לא עלה רשמית לקבוצת הנוער, אמור לקבל עוד זמן ודקות כדי להוכיח שמקומו בקבוצה הבוגרת. "גם רובי קין שיחק בבוגרים כשהיה בגיל של סייד", אמרו הבוקר במכבי תל אביב. "הופעת הבכורה של רובי במדי וולבס היתה בגיל 17 וחודש. בדיוק הגיל של סייד".

מהמשחק אתמול נעדרו דרק לוקאסן ודן גלזר שסובלים מחבלות קלות והוחלט לא לשתף אותם.