הנעת כדור והצטרפות מאחור: הנקודות לשיפור של רובי קין

play
אחד מהם יישב על הספסל? זהבי ויובאנביץ' | קובי אליהו
אבו פרחי סובב לחיבורים, מכבי תל אביב רשמה ניצחון יוקרתי על בורנמות' 01:07

מכבי תל אביב תנחת בישראל אחרי מחנה האימונים בספרד עם כמה נקודות למחשבה מצד המאמן, שמתקבע על מערך אבל מבין שהדרך למשחק קבוצתי יעיל עדיין ארוכה. לוקאסן חזר לאימונים ועשוי לקחת חלק במשחק האירופיות מול באר שבע (חמישי, 20:00, ספורט1), גלזר עדיין פצוע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תשוב הערב לישראל בטיסה ישירה ממלאגה. בניגוד לטיסה למחנה האימונים בספרד שכללה הגעה למדריד ונסיעה כעבור יום ברכבת למרבייה, הפעם תטוס הקבוצה ישירות לארץ כאשר היום יאפשר המאמן רובי קין מנוחה מאימונים והקבוצה תצא לפני הצהריים מהמלון במרבייה לכיוון שדה התעופה במלאגה.

מי שחוזר מעט פצוע מהמחנה הוא דן גלזר שלא שיחק שלשום מול בורנמות'. גם דרק לוקאסן לא שותף בניצחון על הקבוצה האנגלית בשל פציעה קלה, אבל אתמול כבר התאמן ועשוי לשחק מול הפועל באר שבע מחרתיים בגביע הטוטו (חמישי, 20:00, ספורט1).

רובי קין מאמן מכבי תל אביב
מרוצה מהתוצאה וממחנה האימונים בספרד. קין | אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

רובי קין חוזר לארץ כשהוא מרוצה מכמה דברים שניסה להנחיל לקבוצה, אבל גם עם הבנה שיש לו עוד הרבה עבודה כדי להגיע למשחק קבוצתי טוב יותר. קין עבד עם השחקנים הרבה על הנעת כדור מהבלמים למגנים ולקשרים.

הוא גם עבד הרבה על הצטרפות של קשרים לחלק הקדמי, דבר שהקבוצה לא עשתה מספיק טוב. גם על מצבים נייחים עבדו במכבי תל אביב ואפילו על הוצאות חוץ, אבל ברור לכולם שיש עוד הרבה מה לשפר. המערך שתורגל רוב הזמן הוא 4-3-3 עם שחקנים קדמיים על הקווים וכך מתכוון קין לשחק רוב הזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי