בונה עליו: הפועל תל אביב לא מתרגשת מההתנהלות של הישאם לאיוס

play סתיו למקין, הישאם לאיוס
סתיו למקין, הישאם לאיוס | ההתאחדות לכדורגל
זובאס בלט, הפועל ת"א סיימה ב-0:0 מול בראונשוויג במחנה האימונים 00:50

שחקן הכנף לוחץ לעזוב לטורקיה או איחוד האמירויות, אך במועדון לא יסכימו למכור אותו בפחות מ-2 מיליון יורו, יציעו לו חוזה חדש ובונים עליו כשחקן משמעותי. בסביבתו של לאיוס לא מוכנים לשמוע: "בהפועל הוא ייתקע, זה הזמן שלו להתקדם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הבעיות של הפועל תל אביב עם הישאם לאיוס הולכות וגוברות. אמנם השחקן מבקש כבר תקופה לממש את אחת ההצעות שיש לו מטורקיה והאמירויות, אך האדומים לא מוכנים למכור אותו בסכום של פחות מ-2 מיליון יורו בשלב זה,

השחקן לא נכלל אתמול במשחק האימון מול בראונשוויג, גם בשל העובדה שלא ערך הכנה עם הקבוצה, אך לטענת מקורביו גם בשל העובדה שהוא רוצה לעזוב. למעשה מדובר בחלק מהצעדים שלו כדי להפעיל לחץ על האדומים. אבל בהפועל תל אביב לא נלחצים מההתנהלות של השחקן ומשפחתו, ויבהירו להם שמהלכים מהסוג הזה רק ישפיעו לרעה על עתידו.

הישאם לאיוס הפועל תל אביב מאוכזב
מתיחות גדולה בינו לבין המועדון. לאיוס | אריאל שלום

האדומים מבינים את רצונו של לאיוס להשתדרג מבחינה כלכלית ומתכוונים להיפגש איתו על מנת לדון על חוזה חדש וגבוה משמעותית מחוזהו הנוכחי, אך לא בטוח שהשחקן בכלל ירצה בכך. בשלב זה יש דם רע ואווירה מאוד מתוחה בין הצדדים, כך שהקבוצה תתקשה להפיק מהשחקן את מה שצריך.

בכל מקרה, בצוות המקצועי בונים על לאיוס כשחקן משמעותי השנה, אך אט אט בשל התנהלותו הקהל מתחיל לפתח שליליות כלפיו שעשויה להביא את הצדדים לנקודת אל חזור. לכן צריך "לחתוך" את הנושא לכאן או לכאן כמה שיותר מהר.

בסביבתו של לאיוס מתעקשים בכל זאת על מעבר עוד הקיץ, ואמרו: "אנחנו מכבדים את הפועל, אבל זה הזמן שלו להתקדם מקצועית וכלכלית. בהפועל הוא ייתקע".