צ'יבוטה מוכן להפחית בשכרו בתמורה לחוזה לשנתיים, קבאלה חתם בבית"ר

play
מאוויס צ'יבוטה, שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי
דין דוד השלים מהפך ובישל, שרי עם שער ענק: מכבי חיפה זכתה באלוף האלופים 06:06

שחקן הכנף של מכבי חיפה רוצה לחתום ליותר מעונה אחת, מבחינת הירושלמים הבאתו תלויה גם בעתידו של ניקולאסקו. שחקן הכנף הקונגולזי בן ה-19 הובא כהשקעה לעתיד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאוויס צ'יבוטה הבהיר בימים האחרונים לבית"ר ירושלים כי יסכים להפחית בשכרו (כ-300 אלף דולר) בתמורה לחוזה לשנתיים, אך בשלב זה במועדון עדיין לא קיבלו החלטה מקצועית אם לצרפו, ונראה כי גם עתידו של יון ניקולאסקו ישפיע על כך. צ'יבוטה בן ה-27 פרח אצל יוסי אבוקסיס בבני יהודה ושיתף אז פעולה בצורה מוצלחת עם ירדן שועה.

בית"ר מחפשת כרגע חיזוק זר לכנף ימין, קשר אחורי ובלם, כאשר אם אורי דהן ישוחרר ממכבי חיפה לא יצורף בלם זר. דהן שוחח אחרי המשחק אתמול עם אנשי בית"ר וייתכן כי יקבל תשובה סופית מהאלופה לאחר צמד המשחקים שלה מול שריף טירספול.

מי שחתם בינתיים הוא בראניי קבאלה, שחקן כנף קונגולזי בן 19 שהובא כהשקעה לעתיד וקיבל חוזה לארבע שנים. קבאלה כבש שני שערי ליגה בתוניסיה ועוד אחד בגביע, כאשר החל את העונה בקבוצת רז'יש ועבר במהלכה למטלאווי. הוא יחל להתאמן מחר עם בית"ר וינסה להרשים בשבועות הקרובים במטרה לקבל מקום בסגל כבר העונה.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס חוגג עם מאוויס צ'יבוטה
שוב יאחדו כוחות? יוסי אבוקסיס עם מאוויס צ'יבוטה | קובי אליהו

עוד בנושא

כולן מדורגות: הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר בהגרלת הקונפרנס ליג
בית"ר "לא מוכנה לעונה". אבוקסיס לפריד: "לא יכול להיות דבר כזה"
באיגוד השופטים ענו לאבוקסיס: גם בשער של בית"ר היה "מגע רך"
עומק האתגר: קשיי ההסתגלות של מסאי דגו לעמדת מאמן מכבי חיפה

הצוות המקצועי היה רוצה לראות את אדי גוטליב נכלל לראשונה בסגל בסלוניקי, אך לא יאיצו בבלם וההחלטה תהיה שלו בלבד, לאחר שרק לפני שבוע הגיע. ניקולאסקו וטרזייה תומא נמצאים בתמונת ההרכב למשחק הראשון מול פאוק ביום חמישי במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג.