בעלי בני ריינה במתקפה: "יותר גרוע לא היה יכול להיות"

סעיד בסול בביקורת חריפה ל-103FM על רשם העמותות, שבקשתו לסגור את המועדון נדחתה: "לא היה לי ספק שהאמת צריכה לצאת לאור, אין עם מי לדבר"

(גודל טקסט)

בית המשפט המחוזי בנצרת דחה בשבוע שעבר את בקשת רשם העמותות לפרק את מכבי בני ריינה וקבע כי אין מקום להורות על צעד שכזה. בזמן שהקבוצה מתכוננת לעונה שנייה בליגת העל, הבעלים סעיד בסול שצריך לעסוק גם בעניינים שאינם קשורים לכדורגל, סיפר הערב (ראשון) ל-103FM על החששות שהיו לקראת הדיון.

"האמת שחששתי, אבל לא היה לי ספק שהאמת צריכה לצאת לאור", הודה בסול, "אבל יותר גרוע ממה שעשה רשם העמותות לא היה יכול להיות, גם אם השופט היה מקבל את העמדה של רשם העמותות זה היה הגרוע ביותר. לשמחתנו, השופט דחה על הסף כל מה שטען הרשם ומה שניסה לעשות".

"הם מוזמנים לעשות את העבודה ולחקור, שיעשו מה שהם רוצים. שלא נתבלבל, נכון לעכשיו הם לא מסכימים להחזיר לנו את אישור המרותקים, למרות החלטת בית המשפט. אני לא הבנתי למה, כמה ומה. אנחנו גם צריכים להמשיך ולהתמודד. מה יהיה הלאה? רק אלוהים יודע".

סעיד בסול, בעלים בני ריינה
סעיד בסול, בעלים בני ריינה | ברני ארדוב

בהמשך טען בסול: "זה זמן, זה כסף, זה בזבוז עורכי דין וזמן. אני צריך להסתדר בינתיים בלי הכספים שאני אמור לקבל מהטוטו, מהמועצה ומשאר המקומות, זה הרבה כסף וזה מקשה מאוד תזרימית על הקבוצה. אנחנו לוחצים מאוד חזק בשביל שנקדם את זה, אבל רשם העמותות עבד שם, אין עם מי לדבר. ממחר נהיה יותר חכמים ונראה מה נעשה".

לבסוף סיפר בסול על מצב הקבוצה לקראת העונה החדשה: "חסרים לנו עוד שניים – שלושה שחקנים, אנחנו עוד מחפשים אותם. אני חושב שהקבוצה תהיה מוכנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי