"צירוף ניקיטה רוקאביצה לקבוצה? הוא יכול לתת לנו יותר עומק"

ניקיטה רוקאביצה חוגג | מאור אלקסלסי

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה, התראיין לתוכנית הספורט של 103fm והתייחס למגעים לצירופו של חלוץ מכבי חיפה לשעבר: "לא מחפשים מישהו שיציל אותנו, אלא מישהו שישתלב בקבוצה"

(גודל טקסט)

לאחר שסיימה השבוע את מחנה האימונים בפולין עם ניצחון משכנע, מכבי בני ריינה ממשיכה בהכנות לקראת פתיחת העונה.

שרון מימר, מאמן הקבוצה, התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103fm והתייחס לנושא הרכש: "אנחנו מנסים, בתוך השוק הדליל הזה, להביא עוד ישראלים טובים שיעזרו לנו. רוקאביצה, עם הניסיון שלו – לא קונים ניסיון בכסף. הוא יכול לעזור לנו עם האיכויות שיש לו. אנחנו לא מחפשים מישהו שיציל אותנו, אלא מישהו שישתלב בקבוצה הטובה שבנינו. זה יכול לתת לנו יותר עומק".

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מימר הוסיף: "אנחנו נכונים לעונה ארוכה, צריכים מעטפת ועומק, כל ישראלי טוב יכול לעזור לנו. יש לנו קבוצה מאוזנת, זה לא רק שחקנים מבוגרים עם ניסיון, כך בונים קבוצה בריאה. יש לנו גם הרבה שחקנים צעירים וטובים. הגיל לא קובע". 

בסיום דבריו, הבהיר: "אסור לזלזל במאמנים שנמצאים עכשיו בחוץ כי הם עשו גם הרבה דברים טובים בכדורגל. יש נטייה בכלל לזלזל במאמנים. היו לי תקופות שהייתי בחוץ, אף אחד לא נותן לך מתנות, טוב שיש דם חדש. אנחנו נמדדים לפי התוצאות שלנו ולפי הדרך שלנו, בדרך כלל מי שמצליח אז יש לו מקום בכדורגל. אנחנו לא צריכים לפחד משום דבר".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי