"תראה לי שחקן אחד בעמדה שלי שעשה מספרים כאלה ב-4-5 שנים האחרונות"

מכבי נתניה חוגגת | ברני ארדוב

התקופה המאכזבת בנתניה ("לא שיחקתי רציף, זה פגע לי בביטחון"), הסיפור עם האוהדים ("גם למסי ולרונאלדו יש שונאים") והסטיגמה ("זה לא נכון שאני לא טוב הגנתית"). הרכש הנוצץ של טבריה בריאיון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שהפתיע רבים כשחתם בעירוני טבריה וירד לליגה הלאומית בגיל 27, המגן שי קונסטנטין דיבר בתוכנית הספורט של 103FM, סיפר מה הוביל לבחירה בקבוצה הצפונית והתייחס גם לתקופה המאכזבת במכבי נתניה.

קונסטנטין פתח וניסה להסביר מדוע הוא לא עמד בציפיות במכבי נתניה: "זה לא ששיחקתי רציף כדי להגיע למה שרציתי. אני קודם כל לוקח את האשמה עליי, אבל באיזשהו מקום חילופי העמדות שהיו כל שבוע-שבועיים, זה פוגע בביטחון. במשחקים הראשונים של העונה, פתחתי עם שלושה בישולים שזה נתון יחסית טוב. ואז, כמו שדיברנו, הגיעו כל החילופים והשינויים. אתה משחק שני משחקים ונח שני משחקים. אתה נפגע מקצועית, זה קשה".

שי קונסטנטין במדי מכבי נתניה | ברני ארדוב

קונסטנטין הוסיף: "אני מגן ימני עם סטיגמה של שחקן התקפי. תחשבו את כל המספרים שלי בבני יהודה, בית"ר ונתניה, ותביאו לי עוד מגן ימני ישראלי אחד ב-4-5 שנים האחרונות שהגיע למספרים האלה, מבחינה בישולים ושערים. בכדורגל שלנו נוצרה איזשהי סטיגמה שאני לא טוב הגנתית. אני ממש לא מאמין בזה, כי שיחקתי המון משחקים בקו 4 ואני קודם כל מגן".

על אוהדי נתניה: "בכל קבוצה יש תמיד איזשהו קומץ. גם לרונאלדו ולמסי יש אנשים ששונאים אותם. קיבלתי הודעות הכי מדהימות בעולם והכי מחבקות, גם כשעזבתי קיבלתי עשרות הודעות, אבל הרגשתי שיש אישיו קטן עם האוהדים של נתניה שאני לא מצליח להבין אותו. אני לא מגיב לאף אחד, חס וחלילה, לאוהדים יש זכות לקלל, לשפוט ולעשות מה שהם רוצים. בכל מועדון שעזבתי, תמיד בצורה הכי יפה ומכובדת. כך חונכתי בבית".

האזינו לדברים

על החתימה בטבריה: "היו לי הצעות מליגת העל. ישבת וחשבתי עם המשפחה, הייתה לי שיחה עם המאמן אלירן חודדה והבעלים, והבנתי שנבנה פה משהו רציני. הם כבר שלוש שנים מתקדמים והם נתנו לי חזון ואופציה מדהימה עבורי, זה בית חם ומבחינה מקצועית השאיפה היא לעלות ליגה. יש פה אנשים שהקבוצה היא סיפור חייהם וברגע שמתקשרים ומספרים לך על התהליך, וזה לא רק דיבורים אלא גם מעשים, אז הספק שהיה לי ירד מהר מאוד ותוך שבוע כל הסיפור הזה הסתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי