ברוכה הבאה לליגת העל: הכירו את זוגתו של ילד הפלא של הכדורגל הישראלי

בת הזוג החדשה של רביבו
בת הזוג החדשה של רביבו | מסך, אינסטגרם

אחרי שרשם קיץ יוצא דופן במדי נבחרות ישראל, בן ה-20 כבש את ליבה של שרי חסון היפיפייה, ומי ש"הכריזה" על מערכת היחסים באינסטגרם היא בכלל אמא שלו. לירון שרון עם התמונות והפרטים על הזוג ההורס

(גודל טקסט)

קיץ 2023 שייך לצעירים. אחרי שנצץ במדי נבחרות ישראל השונות, רוי רביבו בן ה-20 רושם הצלחות גם מחוץ למגרש. המגן השמאלי של מכבי תל אביב כבר לא רווק ואולי אפשר להגיד שהוא מאוהב. ברת המזל היא יפייפיה בשם שרי חסון שכבר נכנסה חזק ללב של משפחת רביבו, כפי שהציגה אמו המעצבת, שגית רביבו בחשבון האינסטגרם שלה בפני 98 אלף עוקביה.

שרי חסון | מסך, אינסטגרם

"לנצח" כתבה אשתו של חיים רביבו על גבי פוסט ששיתפה בו היא מצולמת עם בתה מיי, רוי ובת הזוג החדשה. בתגובות השיבה לה שרי "אוהבת אותך הכי" ואילו מיי הגיבה גם היא והרעיפה אהבה על "השותפה" שלה, מה שמצביע על כך שכבר תקופה שהיא חלק מהחיים שלהם. הזוג הצעיר אמנם שומר על מערכת היחסים מחוץ לרשתות החברתיות אבל אמא דווקא מפרגנת בתגובות על היופי המיוחד שלה. 

ברוכה הבאה למשפחת רביבו, שרי חסון
ברוכה הבאה למשפחת רביבו, שרי חסון | מסך, אינסטגרם

שרי בת ה-19, גם היא תל אביבית כמו בן הזוג הכדורגלן שלה, ויש לה כבר למעלה מ-7330 עוקבים באינסטגרם, וקרוב ל-9,000בטיק טוק, שם היא מפגינה יופי של כישורי ריקוד. חוץ מהקשר שלה לרביבו, נראה שאחת החברות שלה היא נועה שחר, הנכדה של יענקלה שחר, שמתמוגגת ומפרגנת לה על כל פוסט. המדור כבר מאוהב, ואתם? 

שרי חסון
שרי חסון | מסך אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי