אבו פרחי חתם לשלוש שנים במכבי ת"א. מנספורד: "מאושרים"

play
סייד אבו פרחי | מועדון הכדורגל מכבי תל אביב
אבו פרחי סובב לחיבורים, מכבי תל אביב רשמה ניצחון יוקרתי על בורנמות' 01:07

החלוץ בן ה-17 יישאר בקרית שלום עד 2025/26: "הגשמת חלום". המנכ"ל מביע סיפוק: "עוד כישרון צעיר מעוניין להישאר צהוב"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב האריכה את החוזה של שחקנה הצעיר סייד אבו פרחי, שימשיך כשחקן המועדון גם בשלוש השנים הקרובות לאחר שחתם על חוזה עד תום עונת 2025/26. עבור הצהובים זו בשורה מעודדת, אחרי שבמהלך הקיץ הצליחו להשאיר בסגל גם את דור תורג'מן, שהאריך חוזה גם הוא.

אבו פרחי, החלוץ בן ה-17 שכבש במשחק הניצחון על בורנמות' מהפרמיירליג במסגרת מחנה האימונים במרבייה, אמר לאתר הרשמי של הצהובים: "מהיום שהצטרפתי למכבי תל אביב צפון בגיל 10, חלמתי לשחק בקבוצה הבוגרת. להתאמן עם הקבוצה הבוגרת בקיץ הזה וללבוש את המדים הצהובים זו הגשמה של חלום. החתימה על החוזה היא צעד ראשון בדרך לשם. אני מודה על ההזדמנות ומתחייב לעשות הכל מנת לשמח את הקהל המדהים הזה".

סייד אבו פרחי חותם על חוזה חדש עם מכבי תל אביב לצד המנכ"ל בן מנספורד
| אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד: "אנו מאושרים כי הבטיח את עתידו במכבי. מדובר בעוד כישרון צעיר המעוניין להישאר צהוב. חוזה זה מהווה תגמול עבור העבודה הקשה שלו במהלך התקופה בה הוא נמצא איתנו. אנו מצפים לראות את סייד ממשיך את ההתפתחות שלו במכבי".

לאבו פרחי מאזן מרשים בשנתיים האחרונות כשכבש 35 שערים ב-73 הופעות במדי קבוצות נערים ב' ונערים א'. הוא רשם 11 הופעות בנבחרות הנערים עד גיל 16 ו-17 של ישראל וכבש 2 שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי