אבוקסיס: "פאוק פייבוריטית, אבל יש תקווה". טדי יתמלא בגומלין?

play
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים | קובי אליהו
גוטליב טעה, סילבה הדף פנדל: בית"ר סחטה תיקו נגד פאוק סלוניקי בחוץ 02:43

מאמן בית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 ביוון: "התגוננו היטב, היינו חכמים, התוצאה טובה". כל הכרטיסים ליציעים המזרחי והמערבי נמכרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בבית"ר ירושלים אחרי ה-0:0 הערב (חמישי) נגד פאוק סלוניקי בחוץ. היוונים גילו עדיפות ברורה, אבל החמיצו פנדל והתקשו מאוד לפרוץ את המערך של יוסי אבוקסיס ולהגיע למצבים בתוך הרחבה. ההכרעה עברה לטדי ושם הצהובים-שחורים יהנו מדחיפה מאסיבית של הקהל וינסו להשלים את העבודה. אם היא תעלה, מחזיקת הגביע תתמודד עם היידוק ספליט בסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.

אחרי התוצאה המצוינת, מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין תפסה תאוצה. כל הכרטיסים ליציע המזרחי וליציע המערבי אזלו, ובית"ר תמכור כרטיסים ליציע הדרומי. במועדון ימתינו לדרישת פאוק כדי להבין כמה אוהדים שלה יגיעו בשבוע הבא.

שוער בית"ר ירושלים, מיגל סילבה
יצליח לשמור על שער נקי? סילבה | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

"התגוננו היטב ושיחקנו בחוכמה", אמר אבוקסיס אחרי המשחק, "התוצאה טובה, אבל רק בשבוע הבא נדע כמה טובה. זה אחד המגרשים הקשים, יש פה קהל בטירוף והמון אמוציות. פאוק קבוצה הרבה יותר טובה, עם תקציב פי 10 יותר גדול משלנו, אבל בכדורגל לפעמים אפשר לעשות את זה. השחקנים עשו משחק הגנה הירואי ואם היינו קצת יותר חכמים, גם היינו יוכלים לכבוש שער או שניים. אבל זו תוצאה שלפני המשחק היינו קונים אותה".

המאמן המשיך: "פאוק עדיין פייבוריטית, אבל אני יודע שיש לנו תקווה. באנו מוכנים מבחינה טקטית, למדנו אותם בצורה יוצאת מהכלל, את כל השחקנים הכי טובים שלהם. משחק ההגנה שלנו היה מדהים. דווקא בטדי עלול להיות לנו יותר קשה, נצטרך להשקיע אפילו יותר מאמץ ומעל הכול, להיות יותר תכליתיים בהתקפות המעבר".

מיגל סילבה שעצר פנדל של שטפן שוואב בדקה ה-12, אמר: "ניסיתי לעשות את המיטב בשביל הקבוצה שלי. היו לי עצירות טובות וכמובן שהרגע הגדול שלי היה הפנדל. פאוק הייתה יותר טובה והתוצאה הזו טובה עבורנו. ננסה לעלות שלב בשבוע הבא, בבית עם הקהל שלנו".

מאמן פאוק סלוניקי, רזבאן לוצ'סקו
מאמן פאוק סלוניקי, רזבאן לוצ'סקו | אימג'בנק GettyImages, BSR Agency

רזבאן לוצ'סקו ראה את הקבוצה שלו משחקת כדורגל טוב עד אזור הרחבה, ושם לא מוצאת פתרונות. המאמן הרומני אמר: "זו הפעם הראשונה בקיץ הזה שאני מרגיש שיש לי ביטחון אמיתי בקבוצה. זה המשחק הראשון שבו יצרנו מצבים, נלחמנו ויזמנו נגד קבוצה שהתגוננה מאוד נמוך. הקבוצה נראתה טובה. ההופעה שלנו הסירה כמה דאגות שהיו לפני המשחק וזה נותן לי ביטחון".

המגן השמאלי באבה רחמן התייחס לגומלין: "יהיה משחק קשה בישראל. אנחנו מצפים שבית"ר שוב תסתגר, תחכה מאחור ותיתן לנו להניע כדור, ככה שנהיה צריכים להיות יותר אפקטיביים וליצור יותר מצבים".