החיסרון שלו פוגע במכבי חיפה: השחקן שיכול לעשות הבדל עבור דגו

play
רוצים להעביר את ההכרעה לישראל. שחקני מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי חיפה
פיירו ודוד רשמו החמצות קריטיות, מכבי חיפה נכנעה 1:0 לשריף טירספול 02:36

פרשן ספורט1 אורי אוזן סבור שהירוקים מוכרחים לצרף קשר אחורי: "התפקיד הכי חשוב בקבוצה". על החלל העצום שהותיר עומר אצילי: "סבע, רפאלוב וחזיזה יצטרכו להרים את הרמה". וגם: הפספוס של פיירו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהפסידה 1:0 נגד שריף טירספול במולדובה, מכבי חיפה תקווה להפוך את התוצאה בגומלין (רביעי, ישיר בספורט1) ולהעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. אורי אוזן, פרשן ספורט1 ועוזר מאמן מכבי חיפה בעבר, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וניתח את מצבה של הקבוצה של המאמן מסאי דגו.

על המשחק במולדובה, אמר אוזן: "מאכזב במידת מסוימת, כי חיפה שלטה והיריבה התגלתה כפחות איכותית ממה שחיפה חשבה. אני חושב שדגו עלה במערך מאוד זהיר. אפשר להפוך את התוצאה בגומלין, בטח עם האפקט של סמי עופר שזה באמת אצטדיון מאוד ביתי שנותן פוש גדול לקבוצה. התוצאה קצת מאוכזבת, כי חיפה הייתה שווה יותר מהפסד 1:0".

עומר אצילי | אתר רשמי, אל עין

על מכבי חיפה החדשה: "היא עדיין חסרה קשר אחורי, התפקיד הכי חשוב בקבוצת כדורגל. הם לא מצליחים להנחית את השחקן הזה, אחרי שאיבדו בשנה האחרונה את נטע לביא ומוחמד אבו פאני שהיו מאוד משמעותיים. גוני נאור שחקן מוכשר אבל לא בקצב ובעוצמות שלהם. עלי מוחמד הוא יופי של שחקן אבל הוא יותר 8, וזה קצת פוגע במשחק של חיפה. אני מאוד מקווה שהם יעברו ויביאו את השחקן שחסר, כי זה תפקיד משמעותי שמחבר בין הגנה להתקפה. השער שחיפה ספגה במולדובה היה בדיוק מהעמדה ש-6 צריך להיות בה".

על משחק ההתקפה של הירוקים: "היו את המצבים של פיירו ושל דוד. פיירו מבקיע עם הראש יותר טוב מאשר עם הרגל. לא הבנתי למה והא בעט באלימות, הוא היה שבעה מטר מהשער. מה שחסר למכבי חיפה באמת זה דיא סבע, כי בסוף עומר אצילי הלך וצריך להשלים את המספרים שלו. זה ברור ששחקן אחד לא יגיע למספרים של אצילי, זה כמו בימים של הקדנציה הראשונה של זהבי במכבי תל אביב. סבע, ליאור רפאלוב ודולב חזיזה, הם אלה שצריכים להרים את הרמה. חזיזה, בטח כשאין לך את אצילי מימין, זה שהוא לא נמצא בצד שמאל זה פוגע במכבי חיפה. אולי אלה חלק מהמסקנות שיוסקו על ידי הצוות המקצועי לקראת משחק הגומלין".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי