לאיוס האריך חוזה בהפועל ת"א: "היו הצעות, אבל אני שמח להמשיך"

play
הישאם לאיוס | מועדון הכדורגל הפועל תל אביב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7 05:10

קשר הנבחרת האולימפית קיווה לעבור לחו"ל, אבל בסופו של דבר הבטיח את עתידו במדים האדומים לשלוש שנים נוספות: "המאמנים החדשים, ההנהלה והבעלים מראים לנו כל יום שזו הפועל תל אביב חדשה שמכוונת לצמרת". חן סול: "נכתבו הרבה דברים לא נכונים"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הגיעה עם הישאם לאיוס על סיכום להארכת חוזהו. אחרי שבשבועות האחרונים עלו היחסים בין הצדדים על שרטון לנוכח רצונו לעזוב לחו"ל ומקורבי השחקן אף סיפרו כי לא השתתף בשל כך במשחקי ההכנה שערכה הפועל תל אביב בגרמניה, הבוקר (שישי) הודיעו האדומים שהקשר חתם עד תום עונת 2025/26 והבטיח את עתידו בקבוצה בשלוש שנים נוספות.

לאיוס, שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל, קיווה לעזוב לחו"ל, אך הפועל תל אביב דרשה עבורו מיליון יורו וכעת נרשמה תפנית בעלילה כשהוא חתם על חוזה חדש. לאתר הרשמי אמר לאחר מכן: "אני מאוד שמח להמשיך בהפועל ולעשות הכל להצלחת המועדון. זה לא סוד שהיו לי הצעות מאירופה, אבל מהרגע הראשון שלי כאן, אני גאה ללבוש את המדים של הפועל ולשחק עבור הקהל המדהים הזה וזה משהו שלעולם לא ישתנה. האוהדים של הפועל הם אוהדים מעולם אחר והם היו גורם משמעותי ביותר שגרם לי להישאר".

הישאם לאיוס שחקן הפועל תל אביב
לא עוזב. הישאם לאיוס | ברני ארדוב

עוד אמר לאיוס: "המאמנים החדשים, ההנהלה והבעלים מראים לנו כל יום שזו הפועל תל אביב חדשה שמכוונת לצמרת הליגה. אני מודה לאוהדים ולחברים שלי בקבוצה על התמיכה, הם חלק חשוב ומשמעותי מהרצון שלי להמשיך ולשחק עבורם. עכשיו זה הזמן להמשיך לעבוד קשה ולהתכונן לליגה שמתחילה בחודש הבא. אני נרגש כבר לעלות למגרש העונה עם החברים שלי לקבוצה ונעשה הכל בשביל לגרום לאוהדים שלנו להיות גאים. יאללה הפועל".

ראש מחלקת הכדורגל, חן סול: "הישאם הוא שחקן אהוב ומוערך במועדון – ואני מאוד שמח שהוא נשאר איתנו. שמנו לעצמנו מספר יעדים השנה ברמה המקצועית, אבל אנחנו תמיד חושבים גם על העתיד. לטובת העונה הזו ובמסגרת ראייה ארוכת טווח – השארת שחקן משמעותי כמו הישאם במועדון הייתה חשובה לנו מאוד. היו לי הרבה שיחות אישיות איתו לאחרונה, הרבה דברים שנכתבו היו לא נכונים ועשו לו עוול. מדובר בשחקן שאוהב את המועדון, מעריך את ההזדמנות שנתנו לו ורוצה לנצח. אני סומך עליו ומאמין בו ובשאר השחקנים שלנו, שיגיעו לעונה הקרובה ברמת המוכנות הגבוהה ביותר".

מנכ"ל המועדון, איתי בונה: "בתכנית העבודה שנבנתה, הישאם תופס מקום מרכזי כשחקן מפתח ולכן התעקשנו ועשינו הכל כדי להשאירו. זה מבטא את השאיפה הבלתי מתפשרת של המועדון להישגים, את הרצון שלנו לייצר המשכיות, ואת הייצוג של ערכים שחשובים לנו. הישאם הוא חלק חשוב מהסגל, שבנוי כולו משחקנים שגאים ללבוש את החולצה האדומה ויעשו הכל כדי לגרום לאוהדים להיות גאים".