הסעיף שמאפשר לנדב נידם לצאת לאירופה כבר בחלון הנוכחי

play
נדב נידם, שחקן הפועל ירושלים | ברני ארדוב
בעיטה חופשית של ביטון וגולאסו של זהבי סידרו למכבי ת"א 0:3 על פטרוקוב 03:10

לספורט1 נודע כי מכבי ת"א והפועל ירושלים נענו לבקשת השחקן, שמחזיק בדרכון בריטי, לכלול בחוזהו סעיף יציאה לחו"ל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

האם נדב נידם יגשים חלום וישחק בכל זאת באירופה בעונה הקרובה? לספורט1 נודע כי הקשר ששייך למכבי תל אביבוהושאל אתמול להפועל ירושלים לעונה נוספת, יוכל לצאת בהשאלה או בהעברה לאירופה עוד בקיץ הנוכחי, בתנאי שהמעבר יתבצע עד ה-15 בספטמבר.

כפי שפורסם כאן לראשונה אתמול, נידם האריך חוזה במכבי תל אביב לעונה נוספת מעבר לזו הקרובה, שעליה כבר היה חתום במועדון הצהוב. המהלך אפשר את השאלתו להפועל ירושלים. אלא שהשחקן, שמחזיק בדרכון בריטי ומיוצג על ידי הסוכנות האנגלית "בייס", ביקש וקיבל סעיף בחוזה שעל פיו יוכל לעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי, אם יגיעו הצעות מליגות בכירות באירופה. מדובר בין היתר בשתי הליגות הראשונות באנגליה ובשאר הליגות בדרג הגבוה ביבשת.

בהפועל ירושלים הסכימו לסעיף הזה בחוזה של נידם, אבל מקווים שהוא יישאר לעונה הקרובה אחרי שלבש את המדים האדומים-שחורים בעונה הקודמת. במקרה שנידם ייצא לחו"ל הקיץ, הקבוצה מהבירה תקבל פיצוי כלשהו. יש לציין שהסעיף המדובר תקף גם בחלון ההעברות של חודש ינואר, אולם בחלון החורף יהיה זה רק במתווה של רכישה ולא השאלה.

נדב נידם הפועל ירושלים
יושאל גם העונה ממכבי תל אביב להפועל ירושלים. נידם | דני מרון

נידם בן ה-22 רשם 32 הופעות בהפועל ירושלים בעונת 2022/23, אותה סיים עם שער ובישול במאזנו. לפני כן הושאל עונה אחת לבית"ר תל אביב/בת ים ושנה נוספת לעירוני קרית שמונה.