"אם המזל לא יפנה לה עורף, פאוק תנצח. היא יותר טובה מבית"ר ירושלים"

play
מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים | מאור אלקסלסי
גוטליב טעה, סילבה הדף פנדל: בית"ר סחטה תיקו נגד פאוק סלוניקי בחוץ 02:43

כוננות גבוהה בקבוצה היוונית לפני הגומלין בטדי. שחקני העבר של המועדון אופטימיים: "הפעם בית"ר לא תוכל רק להתגונן"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

משחק הגומלין בין בית"ר ירושלים לפאוק סלוניקי מתקרב (חמישי, 20:30, ספורט4) וכמו בקבוצה הישראלית, כך גם אצל היוונית: דריכות, מתח וכוננות גבוהה. בתקשורת המקומית ראיינו כמה שחקנים עבר של פאוק והדעה הרווחת היא שהאיכות תנצח והיוונים יעלו שלב למרות ה-0:0 במשחק הבית.

שחקן העבר של פאוק, ניקוס קראגאורגיו, שלבש את מדי הקבוצה בשנים 1986-1991 וגם אימן אותה תקופה קצרה ב-2005:, אמר "אני משוכנע שפאוק תעלה שלב, היא יותר טובה מבית"ר ירושלים שהפעם תהיה חייבת גם לנסות לתקוף ולא רק להתגונן כמו בטומבה. אם המזל לא יפנה לה עורף, פאוק תנצח – אבל צריך לזכור שלמזל יש חלק גדול בכדורגל".

ברטראן רובר הצרפתי, ששיחק בפאוק בשנים 2011-2013: "מה שראיתי מפאוק בשנה שעברה זה שהיא שיחקה בקצב גבוה, החזיקה בכדור, הציגה כדורגל יפהפה, אבל לא יצרה מספיק מצבים. זה בדיוק מה שקרה במשחק הראשון נגד בית"ר ירושלים. המשחק יהיה הרבה יותר קשה, עם החום והתנאים בישראל. פאוק צריכה צריכה לכבוש שער מהיר, ליריבה אין את האיכות שלה. בית"ר תנסה להשתמש באנרגיה מהקהל ואני מקווה שפאוק תראה מספיק ביטחון ולא תילחץ. אני מאמין שהיא תעלה שלב".

ניקוס קראגאורגיו, שחקן ומאמן עבר יווני
"פאוק עדיפה, אבל יש גם את העניין של המזל". קראגאורגיו | אימג'בנק GettyImages, AFP

עוד לקראת המשחק ביום חמישי

נוקטת במשנה זהירות: שיחת היום בפאוק והפוקוס לקראת בית"ר
"יהיו יותר פתרונות": פאוק מעודדת משני קאמבקים לקראת הגומלין
בית"ר מוכנה לשלם לאיסמעילה סורו כ-250 אלף יורו לעונה

בלם העבר גאני קופי אמפונסה, ששיחק בפאוק שנים 2000-2003, נזכר במוקדמות גביע אופ"א בספטמבר 2000. אז היוונים ניצחו 1:3 בבית ועלו שלב אחרי 3:3 בירושלים. אז היו ביציעים כ-10,000 צופים, הפעם טדי יהיה מלא.

"אני זוכר שהאווירה שם הייתה חמה וכך גם מזג האוויר", אמר אמפונסה, "לנו, השחקנים האפריקאים, זו לא הייתה בעיה, אבל לחלק מהשחקנים היוונים היה קשה מאוד להתמודד עם החום. המשחק השבוע? אני חושב שפאוק תהיה צריכה להיות מאוד זהירה ומאוד מרוכזת. אם היא תצליח לכבוש ראשונה, בית"ר תהיה חייבת לתקוף וזה ישנה את כל התמונה".