"מכבי תל אביב? אין לה אף שחקן כזה בקבוצה, זה משהו הזוי"

play
שחקני מכבי תל אביב אילון אלמוג, ערן זהבי | ברני ארדוב
גיאגון הפציץ, פרץ הוסיף: מכבי ת"א טיילה על חשבון פטרוקוב בדרך לשלב הבא 02:50

אבי נמני לא מתרגש מפתיחת העונה של הצהובים: "אם לא יביאו שחקנים נכונים בעמדות הבעייתיות, יכולים להישאר מחוץ למאבק האליפות". וגם: עתיד יובאנוביץ', יחסי הכוחות מול מכבי חיפה והעמדות שצריך לחזק

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

סוכן השחקנים והפרשן אבי נמני עלה אתמול (חמישי) לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפתיחת העונה של מכבי תל אביב: "היא החלה עם ניצחון אדיר 1:6 על הפועל באר שבע ותצוגת כדורגל משכנעת ומרעננת שלא ראינו ממנה בשנים האחרונות, אבל הניצחון הזה הוא גם מאוד מסוכן למכבי תל אביב, כי רף הציפיות עכשיו מאוד מאוד גבוה. אני לא מאמין שיש הוקוס פוקוס בכדורגל ובא מישהו ונותן לחיצה על כפתור והדברים משתנים מקצה לקצה".

נמני פירט: "אני עדיין חושב שלמכבי תל אביב יש לא מעט בעיות ואם היא תישאר באופוריה ולא תביא שחקנים נכונים בעמדת הבעיתיות שהיו לה לאורך השנים האחרונות, אז היא יכולה למצוא את עצמה שנה רביעית ברציפות מחוץ למאבק האליפות. היא חייבת להשתדרג בכנפיים, במרכז השדה ובמרכז ההגנה. אם לוקאסן לא ימשיך היא חייבת להביא בלם איכותי במקומו".

כוכב העבר של המעדון הסביר מה חסר במיוחד בסגל של רובי קין: "אין למכבי תל אביב אף שחקן מהיר בקבוצה, זה משהו הזוי. מילסון הוא שחקן מהיר, זריז, יש לו גם אחד על אחד – יש לו בעיה שהוא לא נותן מספרים, אבל לפחות יהיה מישהו אחד שאפשר לשלוח אותו לשטח ולעומק ולא רק לרגל. מכבי חייבת להביא עוד מישהו מהיר עם אחד על אחד שיכול לנצח לה משחק בפעולה אישית גם ביום לא טוב. צריך מימד של מהירות, אי אפשר לשחק כל הזמן לרגל. כדי לעשות את המשחק של מכבי יותר מסוכן ורב גוני, צריך לשחק לעומק ולשטח. היא חייבת להביא שחקנים בהתאם לבעיות שהיו לה בשנים האחרונות".

בדרך החוצה? יובאנוביץ' | מאור אלקסלסי

על עתידו של יובאנוביץ', לאור העובדה שקין משחק עם חלוץ אחד: "אני חושב שהסיכוי שהוא ימשיך הוא 50-50, כי לערן זהבי תמיד תהיה עדיפות עליו. הוא לא מוכן להיות בספסל והוא חושב שהגיע הזמן שלו לצאת מישראל למקומות אחרים. אם הוא ייצא, מכבי תל אביב תצטרך למצוא לו תחליף" .

נמני סיכם: "אני לא נסחף אחרי האופוריה הזאת. היה כיף לראות את המשחק מול באר שבע והוא היה נראה מצוין, אבל נקודות התורפה נשארו ומכבי תל אביב חייבת לשדרג את עצמה בשחקנים שעושים את ההבדל. לא להביא עוד שחקן בינוני, זה לא מה שיצליח למנוע אליפות רביעית ממכבי חיפה. אני לא אומר שמכבי חיפה עדיפה, אבל היא בוודאי לא נופלת ממכבי תל אביב. אני אומר את זה בוודאות, מכבי תל אביב תשדרג את עצמה, היא תתחזק, יש עוד חודש וחצי עד לסיום החלון וזה המון זמן. מכבי תל אביב לדעתי תשתדרג באופו משמעותי והיא תתחדש לפחות בשלושה שחקנים, אם לא יותר".

האזינו לדברים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי