בסלובן מודים: "מכבי חיפה פייבוריטית, מצפה לנו גיהנום בישראל"

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי
כל גול בצבע: צפו ב-1:4 המותח של מכבי חיפה על שריף טירספול 05:54

המנהל המקצועי של אלופת סלובקיה לא מסתיר את חששו מהמפגש עם הירוקים בסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות וחושף שהם קרובים להחתמת חלוץ: "יודעים מה מחכה לנו במשחק החוץ, לדעתי שם תוכרע זהות העולה"

(גודל טקסט)

סלובן ברטיסלבה מאיצה את ההכנות לקראת המשחק הראשון נגד מכבי חיפה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. ביום רביעי השתיים ייפגשו בסלובקיה ושבוע לאחר מכן ייערך הגומלין בכרמל, כאשר המנצחת בסיכום המפגשים תעפיל לפלייאוף האלופות ולכל הפחות תבטיח את מקומה בליגה האירופית. המפסידה, כידוע, תרד לפלייאוף הליגה האירופית ובמקרה של הדחה נוספת תנשור לבתים של הקונפרנס.

בסלובן ברטיסלבה צפו במכבי חיפה מביסה את שריף טירספול 1:4 במשחק הגומלין ומודים שאלופת ישראל היא הפייבוריטית להעפיל לסיבוב הבא: "שום דבר לא יהיה קל מול מכבי חיפה, אבל זה שלב מתקדם במוקדמות ואי אפשר לצפות לקבל יריבות קלות", אמר המנהל המקצועי איבן קמוטריק, "זה שלב שכל הקבוצות ברמה גבוהה ואני אישית ציפיתי שנקבל את מכבי חיפה. לדעתי הגומלין יהיה קשה הרבה יותר ורק שם תוכרע זהות העולה. אנחנו יודעים שמצפה לנו גיהנום מהאוהדים בישראל ושיהיה סולד-אאוט. אני מאמין שגם אנחנו נמלא את האצטדיון ושהאוהדים שלנו ידחפו אותנו לניצחון חשוב".

אבוקות ביציע אוהדי מכבי חיפה
"מצפה לנו גיהנום בחיפה" | מאור אלקסלסי

המאמן ולדימיר וייס הבהיר השבוע שהקבוצה צריכה להתחזק עוד לפי המפגשים עם מכבי חיפה ובמועדון ינסו להשלים את צירופו של החלוץ רוברט פוליאבקה בן ה-27, שחקנה של בנסקה ביסטריצה שכבש 12 שערים ובישל עוד ארבעה ב-22 משחקים בעונה האחרונה בליגה הסלובקית.

"אני מאמין שעוד לפני המשחק הראשון נגד מכבי חיפה אנחנו נחזק את ההתקפה", אישר קמוטריק, "אנחנו מאוד קרובים להחתמת שחקן, אבל לא אוכל לספר כרגע במי מדובר. אנחנו מאוד מקווים שנוכל להתחזק לפני המשחק עם מכבי חיפה".