בסלובקיה חוששים: "האוהדים החוליגנים של מכבי חיפה יגרמו לכאוס"

סלובן ברטיסלבה נערכת להגעה של מאות אוהדים ישראלים ברביעי על אף האיסור שעומד כנגד המועדון. בתקשורת המקומית תיארו את האוהדים כאלימים: "הם מבעירים אצטדיונים ומתעמתים עם המשטרה"

(גודל טקסט)

סלובן ברטיסלבה נערכת לאפשרות שמאות אוהדים של מכבי חיפה יגיעו למשחק בסלובקיה ביום רביעי. כך מדווחים היום (שישי) בתקשורת המקומית. כזכור, נגד מכבי חיפה עומד עונש מאופ"א של אישור כניסת קהל חוץ בשני המשחקים הקרובים, כולל זה שמצפה לקבוצה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות.

אבל בסלובקיה מעריכים שמאות אוהדים מישראל כבר רכשו כרטיסים באמתלה כזו או אחרת ליציעים שיאכלסו את אוהדי סלובן. הקבוצה הסלובקית כבר הודיעה שתשקיע מאמצים גדולים כדי למנוע את כניסתם של האוהדים הישראלים לאצטדיון, ובינתיים גם בתקשורת המקומית מביעים חשש מהסיטואציה שעלולה להיווצר.

"האוהדים החוליגנים של מכבי חיפה לא אמורים להגיע לסלובקיה, אבל כנראה שהם יצוצו באצטדיון בכל זאת", נכתב באחד האתרים בהם תוארו האוהדים הישראלים כ"אלימים, פורעי חוק, שיבואו להבעיר את האצטדיון ולהתעמת עם המשטרה".

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות
אוהדי מכבי חיפה מוחים על האיסור להכניס ציוד עידוד לאצטדיון | מאור אלקסלסי

כזכור, קומץ אוהדים של מכבי חיפה התפרעו במשחק החוץ של הקבוצה נגד חמרון ספרטנס בסיבוב המוקדמות הראשון, השליכו אבוקות והתעמתו עם אוהדים של הקבוצה המלטזית. בעקבות האירועים השיתה אופ"א עונש של שני משחקי חוץ ללא קהל על מכבי חיפה. בנוסף הקבוצה נקנסה ב-30 אלף יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי