החיזוק של סלובן ברטיסלבה למכבי חיפה: "התאום" של סוף פודגוראנו

דויד סטרלץ הגיע לספציה יחד עם הישראלי באותו גיל, ועבר מסלול דומה. אם ברטיסלבה תסדיר את רישומו בזמן, הוא עשוי לפגוש אותו כיריב ברביעי

(גודל טקסט)

סלובן ברטיסלבה מחפשת חיזוק להתקפה לצמד המפגשים מול מכבי חיפה, ואם התוכנית שלה תצא לפועל, עשוי להתרחש מפגש מסקרן בין שחקנים משתי הקבוצות עם היכרות קרובה. הרכש המיועד הוא ככל הנראה דויד סטרלץ, חלוץ סלובקי בן 22, שלפי הדיווחים אתמול (שישי) בתקשורת המקומית, נמצא על סף חזרה לקבוצה.

סטרלץ מכיר היטב את סוף פודגוראנו, איתו יש לו הרבה יותר מאשר היסטוריה משותפת. שניהם נרכשו על ידי ספציה בקיץ 2021 כשהיו בני 19; שניהם שחקני התקפה עם פיזיות מאוד נוכחת ובולטת; ושניהם עברו מסלול דומה באיטליה, לאחר שהתקשו להטביע חותם בסרייה A. אחד (פודגוראנו) כבר חזר לקבוצת נעוריו כדי להחיות את הקריירה, השני (סטרלץ) בדרך לשם.

סוף פודגוראנו לצד דויד סטרלץ
שותפי גורל. פודגוראנו וסטרלץ | צילום מסך, אילוסטרציה

אתמול אישר המנהל הספורטיבי של סלובן איבן קמוטריק שחזרתו של סטרלץ לקבוצה למעשה נסגרה.

"השיחות עם ספציה נמצאות בעיצומן. המתווה המסתמן הוא עסקת השאלה עם אופציית רכישה בתום העונה. כבר הגענו לסיכום עם דויד על תנאיו בקבוצה, ואנחנו מאושרים שהוא ילבש את החולצה של סלובן שוב. אנחנו מאמינים שנוכל לסיים את השיחות עם ספציה בזמן כדי שנספיק לרשום אותו לצמד המשחקים מול מכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי