דגו ימשיך במסורת? מאמן סלובן עשוי להפוך לקורבן הבא של מכבי חיפה

play
מסאי דגו | מאור אלקסלסי
כל גול בצבע: צפו ב-1:4 המותח של מכבי חיפה על שריף טירספול 05:54

בדרך להשגת המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות אשתקד, ברק בכר והירוקים גרמו ללא פחות משלושה מאמנים לאבד את תפקידם. לקראת המפגש הכפול עם ברטיסלבה שיתחיל מחר (רביעי, 21:30, ספורט3), הלחץ על ולדימיר וייס גובר ובסלובקיה קוטלים: "ימיו ספורים"

(גודל טקסט)

בקמפיין מוקדמות ליגת האלופות בשנה שעברה, מכבי חיפה הפכה לסיוט מתמשך עבור מאמנים יריבים. בעקבות ההדחות מול הירוקים, פוטרו היריבים על הקווים בזה אחר זה.

זה החל עם פדרו מרטינס, מאמן אולימפיאקוס דאז, שסיים את תפקידו בעקבות הפיאסקו הביתי שהכריע את צמד המפגשים. נמשך עם אלכסנדר צורנינגר שפוטר מאפולון לימסול אחרי שגם הוא ספג רביעייה מהירוקים בסיבוב המוקדמות השלישי. והסתיים עם התפטרותו של דיאן סטנקוביץ' מהכוכב האדום בלגרד אחרי הדרמה בשלב הפלייאוף.

אבל את מה שברק בכר התחיל, מסאי דגו רוצה להפוך למסורת – ומול סלובן ברטיסלבה נראה שיש לו סיכוי לא רע בכלל. לפני צמד המפגשים מול סלובן ברטיסלבה, הראשון מחר (רביעי, 21:30, ספורט3) בסלובקיה, מאמן היריבה ולדימיר וייס נמצא בלחץ גדול, ומגיע למשחקים עם הגב לקיר.

ולדימיר וייס, מאמן סלובן ברטיסלבה
ולדימיר וייס, מאמן סלובן ברטיסלבה | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi

וייס שנמצא בתפקיד מקיץ 2021 מקבל יחס עוין בתקשורת, ואחרי שסלובן השיגה שתי נקודות בלבד בשני המחזורים הראשונים של הליגה הסלובקית, גם מעט הקרדיט שצבר הולך ואוזל. בטור פרשנות שפורסם אתמול (שני) בתקשורת הסלובקית, הוא ספג אש יוקדת.

"ולדימיר וייס – אאוט! סלובן נראית כמו קבוצה בלי כושר, בלי גמישות, ובלי תכנית משחק. מדובר במאמן חלש. הקבוצה נראית לא בכושר, ואין שום תנועה על המגרש. מבחינה מקצועית, השחקנים לא מוציאים אפילו עשירית ממה שיש להם ברגליים. ומבחינה מנטלית, וייס מעמיד קבוצה שנראית כאילו היא משתתפת בליגה המחוזית", כתבו. "נגיד זאת לקראת המשחק מול מכבי חיפה וגם אחריו – ולדימיר וייס לא צריך לאמן את סלובן ברטיסלבה, נקודה!".

מאמן שריף טירספול רוברטו בורדין נשאר (בינתיים) בתפקידו על אף התבוסה למכבי חיפה בגומלין בשבוע שעבר, אבל בניגוד אליו, וייס זוכה לגיבוי מוגבל מאוד. בקלות רבה, הוא יוכל להצטרף לפדרו מרטינס, אלכסנדר צורנינגר ודיאן סטנקוביץ' ברשימת הקורבנות של האלופה הישראלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי