מסאי דגו: "אוי ואבוי אם נחזור הביתה ונחשוב שיהיה לנו קל"

play
מסאי דגו | מאור אלקסלסי
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

מאמן מכבי חיפה לאחר ה-1:2 בברטיסלבה: "ניצחון גדול, משחק אדיר ברמה הפיזית. חזיזה? הרגיש טיפה התכווצות, יש לו לב גדול"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה הערב (רביעי) צעד משמעותי אל עבר שלב הפלייאוף של ליגת האלופות כשניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה על אדמת סלובקיה במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של המפעל. האלופה הישראלית עלתה ליתרון משער של פרנזי פיירו, ראתה כיצד הסלובקים משווים עם גול עצמי של עבדולאי סק, אך דיא סבע בשער מרהיב קבע את תוצאת המשחק כבר בדקה ה-15 והעביר את ההכרעה לחיפה ביום שלישי עם יתרון משמעותי של הירוקים.

במהלך המחצית השנייה, דולב חזיזה נפצע והוחלף כשהוא ירד ותפס את שריר הירך האחורי, במה שגרם לדאגה בקרב המועדון כשכשירותו מוטלת בספק לקראת משחק הגומלין. פייר קורנו ספג בתוספת הזמן את הצהוב השני שלו במוקדמות, כך שצהוב בשבוע הבא יגרום לו להחמיץ את המשחק הראשון מול יאנג בויז בפלייאוף, אם מכבי חיפה אכן תעבור.

פיירו שוב כבש והעלה את מאזנו במוקדמות ליגת האלופות לתשעה שערים ב-11 משחקים. בדיוק אותה כמות שערים יש לו בליגת העל, רק ב-35 משחקים.

שחקן מכבי חיפה דולב חזיזה
יקוו שיהיה כשיר. דולב חזיזה | אתר רשמי, מכבי חיפה

מסאי דגו אמר במסיבת העיתונאים: "היינו מוכנים להכול, אמרתי את זה כבר אתמול. פגשנו היום קבוצה חזקה, כל משחק חוץ באירופה מול יריבות שהן אלופות בליגות שלהן הוא מאוד קשה. אני שמח, עשינו היום ניצחון גדול, אבל צריכים להישאר צנועים כי יש לנו עוד מחצית שנייה בבית ואני מקווה שנעשה את העבודה. אוי ואבוי אם נחזור הביתה ונחשוב שיהיה לנו קל. אנחנו אמנם עם הקהל שלנו, אבל זו קבוצה לא פראיירית שיודעת שזה הצ'אנס האחרון שלה. אנחנו צריכים לבוא חכמים, טקטיים ובעיקר מלוכדים. זה הדבר הכי חשוב לי".

על חזיזה: "דולב זה לב אחד גדול. הוא לא היה מוכן לוותר על המשחק, עלה היום כקפטן פעם ראשונה במכבי חיפה. הוא הרגיש טיפה התכווצות, לא משהו חמור. תכננו מראש שישחק מחצית, גג 60 דקות ואני מקווה שהוא יהיה מוכן למשחק הבא".

על חלאילי: "הוא כבר כמה משחקים בבוגרים, עולה בלי רגשי נחיתות, ילד מאוד בוגר. אני שמח שהוא בישל את הגול הראשון ועשה משחק טוב".

על פיירו: "גם פרנזי עשה משחק מדהים. הוא כל הזמן עובד קשה ושם את הלב על המגרש, גם כשפחות הולך מבחינה התקפית. אני גאה בו ובכל השחקנים. עשינו משחק אדיר ברמה הפיזית, מבחינת המאמץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי