"זה הגיע למצב שאם מסאי דגו לא ייתן לו לשחק, אנחנו נבקר אותו"

play
מסאי דגו | מאור אלקסלסי
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

ראובן עטר, מגדולי שחקני מכבי חיפה בכל הזמנים, החמיא לחלאילי אחרי המשחק בסלובקיה: "מגיע לו לשחק". על הניצחון על סלובן ברטיסלבה: "הכותרת - ברוך הבא מסאי דגו". וגם: הפרצופים וההגרלה הנוחה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ראובן עטר, מגדולי שחקני מכבי חיפה והכדורגל הישראלי בכל הזמנים, עלה לשידור בתוכנית "קטן ב-2" ברדיו חיפה וניתח את מצבה של האלופה אחרי הניצחון 1:2 בסלובקיה על סלובן ברטיסלבה.

עטר אמר בפתיחת דבריו: "מכבי חיפה קבוצה טובה יותר, אבל הכותרת היא ברוך הבא מסאי דגו. זה היה המשחק הטוב ביותר של מכבי חיפה עד עכשיו – מבחינת לחץ, נחישות ואירגון. שחקנים כמו דיא סבע ועלי מוחמד חזרו לעצמם. כל מה שאמרתי עד עכשיו היה לא נכון לגבי המשחקים נגד שריף, כי אליהם הקבוצה התכוננה פחות טוב וירדה למחציות בפיגור אחרי הופעות לא טובות. על המשחק בסלובקיה מגיע שאפו למסאי וצריך להחמיא לו, זה המשחק הראשון שראית שהם יודעים מה הם רוצים. לשחק במגרש חוץ בחו"ל ולגרום ליריבה לא להגיע למצב אחד – הלחץ וחטיפות הכדור בלטו מהרגע הראשון".

"ברוך הבא מסאי דגו" | אתר רשמי, מכבי חיפה

על ההזדמנות להעפיל לשלב הבתים בפעם השנייה ברציפות: "ההגרלה הרבה-הרבה יותר טובה משנה שעברה אבל הקבוצה, לפחות עד למשחק האחרון, הייתה פחות טובה. עדיין חסרים לי מחליפים, אם זה לאצילי ואם זה לאבו פאני. מבחינת הגרלה, היא מצוינת. זה יהיה פספוס גדול אם לא יצליחו לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות. לא כישלון או אכזבה, פספוס, כי הליגה האירופית זה גם מכובד אבל אנחנו רוצים ליגת האלופות".

עטר התייחס לענאן חלאילי הצעיר, שפתח בהרכב ובישל את השער של פיירו: "מגיע לו, הוא הגיע למצב שאם הוא לא ייתן לו לשחק, אנחנו נבקר אותו כי בכושר הזה הוא צריך לשחק. כל עוד הוא טוב, מגיע לו לשחק".

על דיא סבע שרשם משחק טוב ומה העמדה בה הוא צריך לשחק כששרי יחזור: "כשאתה טוב ונמצא בכושר טוב, יש כמה תפקידים שאתה יכול לשחק בהם בחלק הקדמי. אני חושב שסבע לא היה טוב עד המשחק האחרון בגלל ההתעסקויות שהיו לו בקיץ ולקח לו זמן להיכנס – זה ישב לו בראש, אנחנו יודעים מה זה שחקני כדורגל. הוא רוצה להיות שותף לניצחונות ולהצלחה ובסלובקיה הוא התחיל לעשות את זה".

דיא סבע שחקן מכבי חיפה חוגג שער | אתר רשמי, מכבי חיפה

על דין דוד שעלה מהספסל ויכול היה להבקיע את השער השלישי: "זה תפקיד של המעטפת, לגרום לזה ששחקן שיוצא שלא יעשה פרצופים, כי היה איזה ניצוץ כזה ביציאה של דוד ובכניסה של סבע. זה קל כשמנצחים וקשה מאוד כשלא".

התחושות לקראת הגומלין בסמי עופר: "אני לא רגוע בגלל המשחק שהיה נגד שריף. יש קבוצה אלופה מנגד. סלובן אמנם פחות טובה ממכבי חיפה אבל הרבה יותר טובה שריף. לא להיות שאננים, הם צריכים בסך הכל שער אחד בשביל לכפות הארכה ושום דבר עדיין לא סגור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי