ניצחון אחד מהיעדרות של חודש: קאפומאנה בדרך לאליפות אפריקה

play
מנואל קאפומאנה לודוגורץ מול סרחיו קנאלס | GettyImages
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

שואו זקוק לניצחון על מדגסקר עם נבחרתו אנגולה כדי להעפיל לטורניר שייערך בתחילת 2024. הוא ועבדולאי סק עלולים להחמיץ משחקים של מכבי חיפה, שבעקבות כך מחפשת חיזוק נוסף להגנה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מנואל קאפומאנה (שואו) יחתום בימים הקרובים במכבי חיפה, כאשר לאחר הבדיקות הרפואיות הקשר האנגולי יחתום לארבע שנים. כידוע, שואו לא יוכל לשחק בפלייאוף ליגת האלופות או פלייאוף הליגה האירופאית ביחד עם חיפה, בשל העובדה שרשם הופעה אחת במוקדמות ליגת האלופות ביחד עם לודוגורץ.

בחיפה היו מודעים היטב לעניין אך נושא נוסף שהירוקים צריכים לקחת בחשבון הוא שהאנגולי עשוי להיעדר כחודש בתחילת שנת 2024. שואו הוא שחקן נבחרת אנגולה שקרובה מאוד להבטיח את השתתפותה באליפות אפריקה הקרובה, כאשר היא זקוקה לניצחון על מדגסקר כדי להבטיח את עלייתה.

עבדולאי סק מכבי חיפה
ייעדר יחד עם קאפומאנה? סק | דני מרון

במקרה שאנגולה אכן תנצח ותבטיח את השתתפותה, שואו צפוי להיות בסגל לאליפות אפריקה וייעדר ממשחקי הירוקים במשך כחודש. כידוע, גם הבלם עבדולאי סק צפוי להיות מוזמן לנבחרת סנגל וייעדר כחודש.

בשל עובדה זו בחיפה רוצים מאוד להתחזק בעמדות ההגנה. מתן בלטקסה ממשיך להיות המועמד המוביל אך אם הדברים לא יסתדרו בחיפה ימשיכו לאופציות חלופיות כשבמקרה כזה גם גיל כהן שמוערך מאוד על ידי הצוות יבוא בחשבון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי