סלובן ניצחה בליגה עם המחליפים וזיהתה נקודת תורפה במכבי חיפה

play
מוחמד מקשה על קוצקה | אתר רשמי, מכבי חיפה
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

המחליפים סידרו 1:2 בחוץ מול סקאליצה. קוצקה: "חיפה טובה, אבל אני לא חושב שהיא בשיא היכולת עדיין. חייבים עוד קרנות שמוגבהות פנימה"

(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני משחק הגומלין מול מכבי חיפה בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, סלובן ברטיסלבה העניקה הערב (שבת) מנוחה לכל 11 השחקנים שפתחו בהפסד הביתי 2:1 והשיגה ניצחון בכורה בליגה הסלובקית: 1:2 בחוץ על סקאליצה. נינו מרצלי בן ה-18 כבש בדקה ה-21 מבישול של הרכש דויד סטרלץ, ובדקה ה-41 היה זה הארמני טיגרן ברסגיאן שהכפיל.

מאליק אבובקארי נכנס בדקה ה-68 ופרט אליו שותפו לקראת הסיום עוד שלושה שחקנים שפתחו מול החיפאים: שראני זוברו, ג'אבה קנקאבה וקנאן באיריץ'. סלובן עם חמש נקודות אחרי שלושה מחזורי ליגה.

איתמר ניצן שוער מכבי חיפה
איתמר ניצן שוער מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הראש של אלופת סלובקיה נמצא כמובן בגומלין והיא חולמת על "נס" בישראל – כפי שהגדיר זאת המאמן ולדימיר וייס. במשחק הראשון סלובן הצליחה לאיים כמה פעמים במצבים נייחים וכבשה שוויון זמני מכדור קרן. תחילה השער נזקף לטובת יוראי קוצקה, אבל בהמשך באופ"א תיקנו לשער עצמי של עבדולאי סק.

"אנחנו חייבים להרים עוד קרנות כאלה, שהולכות פנימה", אמר היום קוצקה, " אני לא יודע מי כבש, אולי לא אני. התנגשתי בשחקן יריב ואני לא יודע מי נגע בכדור. העיקר שהכדור נכנס, אבל בגומלין נהיה חייבים להיות אפילו יותר יעילים מול השער. יש לנו שחקנים מספיק טובים".

סלובן שלטה במשחק הראשון, אבל החמיצה כמה חצאי מצבים והתקשתה לאיים. באחד המצבים למשל, קוצקה היה לבדו ברחבה, אבל התמהמה ולבסוף במקום לבעוט, ניסה למסור ואיבד. "אחד השחקנים של חיפה רץ לעברי ורציתי להכין מצב יותר נוח. לצערי איבדתי את הכדור. אלו בדיוק המצבים בהם אנחנו צריכים להשתפר. הייתי 11 מטרים מהשער… אם נצליח להיות יותר טובים במצבים האלה, נצליח הרבה יותר".

הקשר הוותיק התייחס למכבי חיפה: "האם זו היריבה הכי חזקה שפגשנו? קשה לי לענות על זה. פגשנו כמה יריבות חזקות בעבר. חיפה שיחקה טוב, אבל אני לא חושב שהיא הייתה בשיאה. זה לא היה המקסימום שלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי