ולדימיר וייס לא המריא עם סלובן לגומלין מול מכבי חיפה

play
ולדימיר וייס, מאמן סלובן ברטיסלבה | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi
צפו: סבע כבש שער ניצחון יפהפה, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את סלובן ברטיסלבה 02:50

הקפטן שנעדר בגלל צהובים מהמשחק הראשון, סובל מפציעה הפעם. אביו המאמן: "צריך נס כדי לעבור. אני זועם, השחקנים לא מוציאים מעצמם מספיק"

(גודל טקסט)

סלובן ברטיסלבה אמנם רשמה ניצחון ליגה ראשון אתמול (שבת), אבל עדיין תגיע למשחק הגומלין מול מכבי חיפה (שלישי, 20:00, ספורט2) בחשש ודאגה, שרק גוברת לאור העובדה שהקפטן ולדימיר וייס לא עלה על הטיסה לישראל בגלל פציעה. כוכב הקבוצה נעדר מהמשחק הראשון בגלל כרטיסים צהובים וכעת יחמיץ גם את הגומלין. "לצערנו, חשבנו שהפציעה שלו לא תהיה כל כך ארוכה, הוא ניסה להתאמן בימים האחרונים אבל היום שוב חש כאבים. יש לו גם בעיה בגיד אכילס ולכן הוא לא טס", אישר עוזר המאמן בוריס קיטקה.

הסלובקים כאמור סוחבים הפסד 2:1 מהמשחק הראשון מול הקבוצה של מסאי דגו, ואתמול ולדימיר וייס האב העלה הרכב מחליפים בניצחון 1:2 על סקאליצה, שגם הוא לא נתן למאמן יותר מדי סיבות לאופטימיות.

"עמדנו במבחן התוצאה, אבל נכשלנו בכל המבחנים האחרים. איפשרנו ליריבה שלהם ליזום התקפות, לא לחצנו אותה, לא היינו מספיק אגרסיביים. אני כועס, וחייב לבקר את השחקנים כי הם לא מוציאים מעצמם מספיק", אמר וייס, שלדבריו "נגיע לישראל בידיעה שכדי לעבור את מכבי חיפה, נצטרך לחולל נס ספורטיבי. התוצאה לא לטובתנו, התנאים לרעתנו, וגם הכושר שלנו בעייתי".

שחקן מכבי חיפה דיא סבע, מול שחקן סלובן ברטיסלבה, ג'אבה קנקאבה
סבע הוחלף על ידי רפאלוב אחרי 78 דקות | אתר רשמי, מכבי חיפה

וייס בכל זאת לקח שני דברים חיוביים מהמשחק. דויד סטרלץ שחזר לקבוצה ימים ספורים לפני המשחק הראשון מול מכבי חיפה, פתח בהרכב ובישל את אחד השערים. אחד הכובשים היה נינו מרצלי בן ה-18, שלפי דיווחים בסלובקיה מועמד לפתוח בחיפה, ולהיות ההפתעה של וייס.

"אנחנו לא יכולים להישען על הברקות של שני שחקנים שהצטרפו אלינו רק לפני זמן קצר כמו דויד סטרלץ ונינו מרצלי. לא בכל יום יהיו להם הברקות כאלה", אמר המאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי