דניאל סונדגרן קיבל את אישור בית הדין להירשם כישראלי

play
מאמן מכבי חיפה מסאי דגו, עם דניאל סונדגרן, צ'ארון שרי | מאור אלקסלסי
צפו: שרי כיכב עם שלושה בישולים, מכבי חיפה ניצחה 1:3 את ברטיסלבה 03:57

בשורה נהדרת למכבי חיפה: המגן השבדי לא ייחשב במצבת הזרים, לאחר שהירוקים הציגו מסמכים ממשרד הפנים המוכיחים את יהדותה של זוגתו. האלופה תחתים בלם זר, וניהלה שיחות ראשוניות עם שני מועמדים למקרה שפלאניץ' לא יצליח להשתחרר מיידית מקבוצתו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, אישר היום (חמישי) למכבי חיפה לרשום מרגע זה את דניאל סונדגרן כישראלי והוא לא ייחשב במצבת הזרים. הבקשה של מכבי חיפה לבית הדין הייתה לקיום דיון דחוף בעניין, כאשר בפני בית הדין הוצגו מסמכים שהונחו במשרד הפנים המוכיחים את יהדותה של זוגתו שאמורה להשלים במהרה את הליך האזרוח. מכך טענו בחיפה שאין סיכוי ולו הקטן ביותר שהמגן השבדי לא יקבל לכל הפחות מעמד של תושב ארעי וזאת על פי חוקי המדינה.

כזכור, סטרשנוב אישר מוקדם יותר הקיץ לאריק שוראנוב להירשם כישראלי, למרות שהחלוץ לא השלים את אזרוחו, וזאת גם כן על בסיס מסמכים שהוגשו לבית הדין העליון של ההתאחדות. כעת, בחיפה למעשה יש חמישה זרים והם יצרפו בלם זר נוסף כשהכוונה היא לעשות זאת עוד לפני תום מועד הרישום לשלב הבתים באירופה.

שחקן מכבי חיפה, דניאל סונדגרן
בקרוב אזרח ישראלי? סונדגרן | מאור אלקסלסי

אחד המועמדים הבולטים להגנה הוא בוגדן פלאניץ', אך בשל העובדה שכעת ניתן להחתים שחקן מיידית, בחיפה חוששים שיהיה קשה לשחרר אותו באופן מיידי וזאת בשל העניינים הפנימיים בינו לבין קבוצתו מאיחוד האמירויות שבאב אל אהלי. יחד עם זאת, בחיפה לא מוותרים על העניין ויעשו ניסיון אחרון.

אם יתברר שיהיה קשה להביא את פלאניץ' בטווח המיידי, בחיפה יפנו למועמד הבא כאשר לצוות של גל אלברמן יש שני מועמדים כבר על הפרק מלבד הסרבי ואיתם הם ניהלו שיחות ראשוניות. אם פלאניץ' לא יצליח להשתחרר מיידית, הם ימשיכו הלאה לאותם שני בלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי