אסקולי הודיעה על מכירת לורנצו שימיץ' למכבי חיפה, יירשם ליאנג בויז

play
לורנצו שימיץ' | Alessandro Sabattini/Getty Images
חצי מספרת ובישול גדול: צפו בענאן חלאילי מוביל את מכבי חיפה לגמר 02:30

לאחר נחיתתו בישראל, הבלם הקרואטי ערך בדיקות רפואיות ויחתום לארבע שנים. לא מתוכנן להשתתף במשחק הראשון של מכבי חיפה בפלייאוף

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה צפויה להודיע בשעות הקרובות על החתמת לורנצו שימיץ'. הבלם הקרואטי נחת היום בישראל, הספיק לעבור את הבדיקות הרפואיות ויחתום על חוזה לארבע שנים, שלאחריו יוכל גם להירשם לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות.

המועד האחרון לרישום שחקנים הוא יום לפני המפגש הראשון בין הקבוצות, כך שכדי שהבלם הקרואטי יוכל להירשם, הירוקים צריכים להשלים את כל ההליך עד מחר (שלישי) בשעה 22:00. הבלם לא מתוכנן לשחק במשחק הראשון מול יאנג בויז, אך יירשם לצמד המפגשים ויחל להתאמן מיידית עם החתימה.

על פי הערכות, הירוקים ישלמו לאסקולי מליגת המשנה האיטלקית כמיליון יורו. הבלם גבה הקומה (27) יחתום לארבע שנים, בדומה לאורך החוזה שקיבל שואו. כזכור, שימיץ' ייכנס למשבצת הזר הריקה שנותרה בעקבות המעמד שניתן לדניאל סונדגרן כישראלי.

אגב, כל הכרטיסים למשחק ברביעי נמכרו תוך כ-40 דקות והאצטדיון העירוני בחיפה שוב יהיה מלא.

לורנצו שימיץ' במדי אסקולי
מירוץ נגד השעון. שימיץ' | GettyImages, Giuseppe Bellini

שימיץ' היה מועמד למכבי נתניה לפני כשנה וחצי, ובקיץ שעבר חתם בקבוצה האיטלקית. הוא רשם 26 הופעות בסרייה B, בעונה בה אסקולי סיימה במקום ה-11. העונה הוא הספיק לרשום 90 דקות בהפסד 3:1 לוורונה בסיבוב הראשון בגביע.

הוא התחיל את הקריירה בהיידוק ספליט ושיחק בהמשך גם באמפולי, לצ'ה וספאל האיטלקיות, זאגלבי לובין הפולנית ודונייסקה סטרדה הסלובקית. הוא צבר 14 הופעות בסרייה A במדי ספאל בשנים 2017-2019 וברזומה שלו גם 48 הופעות בסרייה B. באירופה אגב, יש לקרואטי רק הופעה אחת: 120 דקות עם היידוק ספליט נגד מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית בקיץ 2016. הצהובים ניצחו אז 3:4 בפנדלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי