היום שאחרי: רמי גרשון, מיקי סירושטיין ועומר כץ נרשמו ללימודי תואר שני

רמי גרשון עם שון גולדברג שחקני מכבי חיפה חוגגים | מאור אלקסלסי

רמי גרשון, מיקי סירושטין ועומר כץ ילמדו בפקולטה למנהל עסקים של הקריה האקדמית אונו - לתואר שני MBA, עם התמחות בניהול ספורט. הלימודים - במסגרת פרויקט "היום שאחרי" של עמרי אפק, בו לומדים כ-150 שחקנים ומאמנים

(גודל טקסט)
רמי גרשון בקריה האקדמית אונו
| אייל טואג

רמי גרשון, בלם מכבי חיפה, מיקי סירושטיין, קשר סקציית נס ציונה, ועומר כץ, שוער הפועל פתח תקווה, ישלבו כוחות העונה הזו – אבל לא מדובר בכדורגל. לראשונה בישראל, שלושה שחקני בליגת העל בכדורגל ילמדו יחד לתואר שני MBA במנהל עסקים עם התמחות בניהול ספורט, בקמפוס החדש של הקריה האקדמית אונו – כבר בשנת הלימודים האקדמית הקרובה, שמתחילה בסוף אוקטובר.

הלימודים לתואר הם במסגרת פרויקט "היום שאחרי" בקריה האקדמית אונו, שהקים עמרי אפק, שחקן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, ובו לומדים כרגע 150 שחקנים ומאמנים לתארים אקדמיים, בניהולו של פרופ' אבי מויאל, ראש התמחות ספורט בקריה האקדמית אונו.

רמי גרשון ומיקי סירושטין סיימו ביחד תואר BA בחינוך עם התמחות בספורט, במסגרתו ניתנת לבוגרים גם תעודת ניהול ויזמות ולכן ההמשך היה טבעי עבורם. לקריה האקדמית אונו ישנם שלושה קמפוסים ברחבי הארץ. בקרית אונו, בירושלים ובחיפה ואנשי הכדורגל משתלבים בלימודיהם בפריסה ארצית, בהתאם לקריירה שלהם.

מי שילמד את התואר במקביל אליהם בקמפוס הקריה האקדמית אונו בחיפה הוא גיל אופק, מנהל קבוצת הבוגרים של מכבי חיפה ושוער בעברו.

עמרי אפק, מקים הפרויקט "היום שאחרי", מסר: "זה המשך טבעי לתהליך שהתחלנו בקריה האקדמית אונו, שבו שחקנים ומאמנים משלבים קריירה מקצוענית עם לימודי תואר ראשון ועכשיו גם ממשיכים לתואר שני במטרה להכין את עצמם ליום שאחרי ולפתח את עצמם במישור האישי, מעבר לקריירה פעילה על המגרש".

רמי גרשון: " כמו שאני דורש מעצמי בכדורגל את הכי טוב, באותה מידה גם חשוב להתפתח ברמה האישית. היה לי טבעי להמשיך בקריה האקדמית אונו למסלול לתואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול ספורט, בהתאם ללוח הזמנים שכולל את הליגה עם המפעלים האירופיים במכבי חיפה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי