הדד ליין ב-01:00: רועי משפתי בכוננות לאשדוד ולגומלין בצלייה

play
רועי משפתי | ברני ארדוב
יונתן כהן הפציץ, פרץ נפרד? צפו בחמישייה של מכבי תל אביב בסכנין 03:26

מכבי תל אביב תוכל לרשום שוער חדש לסגל האירופי עד היום בלילה. שחקנים בקבוצה טוענים שמשפתי מגלה יכולת טובה מאוד באימונים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בהנחה שמחר (חמישי, 20:00, ספורט2) אכן יהיה משחקו האחרון של דניאל פרץ במדי מכבי תל אביב, למועדון יהיה זמן עד היום בשעה 01:00 (בין רביעי לחמישי) לרשום שוער חדש במקומו, אחרת הצהובים יפתחו את ליגת העל ביום ראשון מול מ.ס. אשדוד עם רועי משפתי בשער, כשם שיהיה גם במשחק הגומלין מול צלייה, ביום חמישי הבא.

מבחינת התקנון, מכבי תל אביב רשאית לרשום לפני כל שלב במסגרת האירופית שחקן, ובתנאי שזה יקרה עד 24 שעות לפני המשחק הראשון במפגש – היא לא יכולה לרשום שחקן חדש בין המשחקים (בית וחוץ). המשמעות היא שיש לצהובים עד היום בערב לרשום שוער – זר, יהודי, מקומי – אחרת יצטכו להשתמש בסגל הקיים.

יש להדגיש שמשפתי הוכיח את עצמו במכבי חיפה בעונה שעברה. בעבר עמד בשערה של מ.ס. אשדוד בהצטיינות, ולדברי לא מעט גורמים המעורים בפרטים, אם היתה לו הסבלנות הקיץ, ולא היה ממהר לחתום במכבי תל אביב, הוא היה היום השוער הראשון של מכבי חיפה ולא איתמר ניצן.

רועי משפתי שוער מכבי תל אביב
חזרה גנרלית לקראת המעבר לעמדת השוער הראשון? רועי משפתי | אתר רשמי, מכבי תל אביב

עוד על דניאל פרץ

לחשבון כמו גלוך, אבל עם אופק: עסקת דניאל פרץ מהצד הצהוב דיווח: נסגרה עסקת דניאל פרץ, ימריא בסוף השבוע למינכן "טוכל פעל להחתמת שוער בכיר, הבוסים הציבו לו גבולות" לותר מתיאוס: "דניאל פרץ? למה אי אפשר לקדם שוער צעיר מהאקדמיה?" אלמוג כהן: "דניאל פרץ הוא מנואל נוייר 2.0. יש לו כישרון אדיר"

השוער עצמו, לפי שחקנים בקבוצה, מגלה יכולת טובה מאוד באימונים. זה אך טבעי שרובי קין מעדיף את דניאל פרץ על פניו, אך מכבי תל אביב לא לחוצה לגמרי, כי היא יודעת שיש לה שוער משנה טוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי