כמו עם אוסקר גלוך? האיש שהנחית את דניאל פרץ בבאיירן מינכן

play
דניאל פרץ | מאור אלקסלסי
יונתן כהן הפציץ, פרץ נפרד? צפו בחמישייה של מכבי תל אביב בסכנין 03:26

לפי "פורבס", כריסטופר פרוינד (שהעביר את הקשר לזלצבורג) ומאמן השוערים החדש דחפו לצירוף שחקן מכבי ת"א לבאיירן: "צריך לכתוב ספר על החלון הזה"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

דניאל פרץ יערוך הערב (חמישי, 20:00, ספורט2) את משחקו האחרון במדי מכבי תל אביב. מחר הוא כבר אמור לעבור בדיקות רפואיות לפני חתימה רשמית בבאיירן מינכן, ובגרמניה מעריכים שייכלל בסגל כבר ביום ראשון הבא.

בתקשורת העולמית ממשיכים לעסוק בחידת השוער הישראלי. "בכך הסתיים חיפוש בן חודש של באיירן", כתב מנואל ווט ב"פורבס". "בין אם מנואל נוייר יצליח להיות כשיר אחרי הפציעה – זה עדיין לא ברור. באיירן החליטה שלא להחתים לו מתחרה ישיר על העמדה, אלא הלכה על פיתרון מחוץ לקופסה עם פרץ".

ווט נתן את הקרדיט להחתמה למנהל הספורטיבי החדש, כריסטופר פרוינד – אותו פרוינד שהחתים את אוסקר גלוך ברד בול זלצבורג: "זה מרגיש כמו החתמה של פרוינד. הוא יצטרף רשמית רק ב-1 בספטמבר, אבל זו מרגישה כמו החתמה של רד בול ולא כמו החתמה טיפוסית של באיירן. אולי זה מבשר גם על שינוי לעתיד".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ
בכל זאת יימכר הקיץ? דניאל פרץ | מאור אלקסלסי

עוד על דניאל פרץ

בגרמניה מאשרים: פרץ יעבור בדיקות רפואיות בבאיירן מינכן בשישי "טוכל פעל להחתמת שוער בכיר, הבוסים הציבו לו גבולות" "קיין 2.0: באיירן משחקת פוקר עם דניאל פרץ ומכבי תל אביב" לותר מתיאוס: "דניאל פרץ? למה אי אפשר לקדם שוער צעיר מהאקדמיה?" אלמוג כהן: "דניאל פרץ הוא מנואל נוייר 2.0. יש לו כישרון אדיר"

דמות מפתח נוספת, לפי "פורבס", היא מאמן השוערים מיכאל רכנר: "הוא הוחתם בעונה שעברה כמחליף של מאמן השוערים הקבוע של נוייר, טוני טפאלוביץ', והיה מאוד חשוב במציאת שוער כעת. אולי יום אחד, ייכתב ספר על החלון הלא שגרתי הזה של באיירן, ואחד ממנו יוקדש לחיפוש אחר שוער. יהיה מעניין מאוד להבין איך עלה השם של פרץ".

ווט הכריע וכתב: "ההתאקלמות של פרץ לחלק האחורי ולסגנון המשחק של באיירן, בו השוער צריך להתחיל בהתקפות, יכריעו האם הישראלי יהיה פשוט גיבוי לסוון אולרייך, או שמא אפילו מתחרה ישיר עם נוייר על עמדת השוער הראשון".

עוד באותו נושא: באיירן מינכן, דניאל פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי