הקמפיין נגד אלימות בספורט: אפקטיבי יותר משחשבתם

קמפיין משרד התרבות והספורט נגד האלימות בספורט זכה במקום השני בפרסומת השבוע של "קקטוס הזהב", המציג את דירוג הפרסומות האהובות של השבוע. השר מיקי זוהר: "פועלים רבות למיגור האלימות"

(גודל טקסט)

משרד התרבות והספורט בראשות שר התרבות והספורט מיקי זוהר מוביל בימים אלה קמפיין הסברה הנרחב שנועד להגביר את השיח סביב אלימות בספורט ולהפחית את מקרי האלימות במגרשים.

הקמפיין שמופיע תחת הסלוגן "האלימות הורסת לנו את המשחק", זכה לתגובות חיוביות מצד הקהל וגם מצד מנהלי שיווק וכאמור זכה במקום השני בפרסומת השבוע של "קקטוס הזהב" המציג את דירוג הפרסומות האהובות והאפקטיביות של השבוע, ע"י 50% מהקולות של הקהל ו-50% מהקולות של מנהלי השיווק.

בקמפיין מופיע ילד קטן, שהולך לצפות במשחק כדורגל עם אביו. החיוך שמרוח על פניו מתחלף עד מהרה בדמעות ופחד, בשל האלימות הקשה אליה הוא נחשף. הקמפיין מציג את ההשלכות ההרסניות של האלימות בספורט, על הילדים, המשפחות והחברה כולה.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "אנו פועלים רבות למיגור האלימות במגרשי הספורט, הקמפיין שיוצא כנגד האלימות, מזכיר לכולנו גם מה הרצון שלנו לראות במגרשים כצופים וכאוהבי ספורט. אני שמח כי הקמפיין הטלוויזיוני שאנו מובילים זוכה להערכה מקהל הצופים, וכן ממומחי השיווק, ומתמקם במקום השני של תחרות 'קקטוס הזהב'".

הקמפיין החדש נועד להגביר את המודעות הציבורית לחומרת התופעה ולהיקפה. בחודשים האחרונים השר מיקי זוהר קיים עבודת מטה אינטנסיבית ומקיפה לגיבוש תכנית פעולה לטיפול בתופעת האלימות בספורט, שתכלול צעדים חינוכיים, מניעתיים ואכיפתיים ותוצג לציבור הרחב בקרוב. לשם כך רתם השר את המשטרה, משרד המשפטים, המשרד לביטחון לאומי, ראשי הספורט הישראלי ואת קבוצות האוהדים לעשרות פגישות ליצירת מתווה עדכני ומתאים לשטח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי