"משפתי יותר טוב מג'וש כהן בשתי דרגות. כיוף הלך אחורה, אסור לו להסכים"

רועי משפתי | מאור אלקסלסי

השער של סק נגד יאנג בויז ("גול של ניצן במאה אחוז"), שוער המשנה של הירוקים ("שום מאמן שוערים לא בנה אותו, הוא היה צריך לשחק לפני 4-5 שנים") והטעות הכי גדולה ("למה שחררו את משפתי?"). קאלה בריאיון

(גודל טקסט)

שוער העבר קאלה דרשלר, ששיחק בין השאר במכבי תל אביב ובבית"ר ירושלים, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לשער השני שספגה מכבי חיפה מרגליו של עבדולאי סק בתבוסה 3:0 בשוויץ מול יאנג בויז: "גול שלו במאה אחוז. זה אמנם היה קצת מפתיע, אבל הוא היה יכול להגיב יותר טוב. הוא נגע בכדור עם כף היד, הוא צריך היה להגיב הרבה יותר טוב והוא יודע את זה. אני הימרתי לפני המשחק על 0:3 ליאנג בויז וחברים שלי לא האמינו לי".

האזינו לריאיון המלא

על שריף כיוף: "כשהייתי מאמן במכבי תל אביב במחלקות נוער, ראיתי אותו לפני 4-5 שנים ואמרתי 'חבר'ה, זה שוער ראשון כבר עכשיו'. יש לו פיזיות ונתונים. נתנו לו ללכת להשאלות, שום מאמן שוערים לא בנה אותו, הוא עשה טעויות. הוא כבר היה שם והלך אחורה, כי הבנייה שלו נעצרה והוא חזר טיפה אחורה. הוא עדיין צעיר, ואני מקווה שהוא לא יסכים יותר לשום השאלה, כי אימון של מכבי חיפה יותר חזק מכל משחק בליגה הלאומית".

על מצב השוערים במכבי תל אביב: "דניאל טננבאום לא היה מבסוט עם הכסף אבל הוא לא לומד מהטעויות שלו. חבר'ה, אם הוא לא נפצע, דניאל פרץ עד היום על הספסל. מכבי חיפה עשתה טעות שוויתרה על רועי משפתי, אני חושב שהוא שוער פנטסטי. זה מפתיע אותי, כי איתי זילפה בנה את משפתי ואני לא יודע למה שחררו אותו כל כך בקלות, אני חושב שזו טעות. לטעמי רועי משפתי יותר טוב מג'וש כהן בשתי דרגות. אני ראיתי את ג'וש באימונים, זה שוער שלא מדבר, לא שומעים אותו, יש הרגשה כאילו אין לך שוער במגרש. אני חושב שהוא התראיין פעמיים ב-4-5 שנים שהוא היה בארץ והוא לא יודע עברית, שזה דבר גרוע מאוד".

פחות טוב מרועי משפתי? ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי