זובאס: "ההנהלה החדשה הוכיחה מחויבות להחיות את המועדון ולשנות דברים"

play
זובאס | מאור אלקסלסי
זו כבר מסורת: סכנין והפועל ת"א נפרדו ב-1:1 במשחק פתיחת העונה 02:20

שוער הפועל ת"א התראיין לאתר הרשמי לפני מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט4): "לסגל הנוכחי יש פוטנציאל להגיע לתוצאות מצוינות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני המפגש מול מכבי נתניה (שבת, 20:00, ספורט4), העניק היום אמיליוס זובאס ריאיון לאתר הרשמי של הפועל תל אביב, ובו אמר בין היתר: "כל משחק הוא כמו שיעור, ולמדנו מההופעה הראשונה שלנו בליגה. משחק באצטדיון הביתי שלנו מוסיף מוטיבציה נוספת. אנחנו עובדים יחד כצוות כדי להבטיח תוצאה חיובית מול הקהל הביתי שלנו בבלומפילד".

על התקופה שלו בישראל – תחילה בבני יהודה – אמר השוער הליטאי: "התקופה שלי בבני יהודה הייתה פרק משמעותי בקריירה שלי. ההחלטה להישאר בישראל במשך ארבע שנים הושפעה משילוב של גורמים. ראשית, מצאתי סביבה תומכת ומעודדת בתוך המועדון, גם על המגרש וגם מחוצה לו. הצוות, החברים לקבוצה והאוהדים יצרו תחושת שייכות שהפכה את זה לחוויה מהנה ופרודוקטיבית. שנית, הרמה התחרותית של הכדורגל בישראל סיפקה לי אתגרים והזדמנויות לצמיחה. לבסוף, החוויות התרבותיות והאישיות שצברתי במהלך שהותי בישראל היו יקרי ערך. אימצתי את התרבות המקומית ובניתי קשרים חזקים, מה שהפך את השהות שלי למעשירה יותר מעבר לכדורגל. כל האלמנטים האלה ביחד הפכו את ישראל למקום מיוחד בשבילי".

שוער הפועל תל אביב אמיליוס זובאס
זובאס | מאור אלקסלסי

"ברגע שהגיעה ההצעה מהפועל תל אביב", הוסיף, "הדבר הראשון שעלה לי בראש היה ההזדמנות המדהימה להיות חלק ממועדון בעל מעמד כל כך גדול עם אוהדים מדהימים. ההזדמנות לשחק מול אוהדים כל כך מסורים ולתרום למורשת של מועדון כל כך יוקרתי היה באמת מרגש עבורי".

על ההנהלה החדשה אמר: "היא הוכיחה מחויבות ברורה להחיות את המועדון ולשנות את הדברים, ונראה שהם מביאים נקודת מבט רעננה. ההחלטות האסטרטגיות שלהם, בין אם במונחים של החתמות שחקנים, צוות אימון או כיוון כללי של הקבוצה – מצביעות על נחישות חזקה ליצור השפעה חיובית. כשחקן, אני אופטימי לגבי המסע החדש בהנהגתם ומצפה לתרום להצלחת הקבוצה. בסגל השחקנים הנוכחי יש שילוב של כישרון, ניסיון ופוטנציאל. אני מאמין שעם עבודת צוות ותקשורת אפקטיבית – לסגל הנוכחי יש פוטנציאל להגיע לתוצאות מצוינות. ככל שנמשיך להתאמן ולשחק יחד, הכימיה שלנו רק תשתפר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי