הצוות המשפטי של בית"ר ירושלים יחליט כיצד להיפרד מטרזייה תומא

play
תומא | מאור אלקסלסי
צחקה אחרונה: הפועל חיפה חזרה מפיגור בדרך ל-1:2 על בית"ר המאכזבת 06:05

בבירה מבינים שהקשר פועל בעצת עורך דין, ויפעלו בזהירות על מנת להביא לסיום דרכו בקבוצה. מיירון ג'ורג' צפוי לפתוח באשדוד

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הנהלת בית"ר ירושלים בסבב התייעצויות משפטיות לקראת החלטה בנוגע לטרזייה תומא. בבית"ר רוצים להשתחרר מהשחקן ולצרף במקומו כזר שישי שחקן כנף, אך מבינים שהשחקן פועל בעצת עורך דין בניסיון להוציא כסף מהקבוצה ומתנהלים בהתאם.

בבית"ר משוכנעים כי יש בידיהם מספיק מסמכים והתכתבויות בו השחקן ואשתו מבהירים כי אין לו כוונה להישאר בישראל. בנוסף הקשר הפר את ההסכם כשלא התייצב לתחילת האימונים ולמחנה האימונים לקראת המשחקים באירופה. אם הוא לא יתיר חוזהו, תוגש נגדו תביעה.

טרזייה תומא, שחקן בית"ר ירושלים
טרזייה תומא | מאור אלקסלסי

השחקן מנגד מסביר לסובבים כי כל הסיפור התחיל כשקיבל מסרים לפיהם אם לא יחתום לשנתיים לפחות, הוא לא ישחק בקבוצה ויש לו הוכחות בעניין. כמו כן, הוא טוען לפגיעה מקצועית בו אחרי שקבוצות שהתעניינו בו כבר צירפו שחקנים אחרים במקומו.

בבית"ר התייחסו בביטול לדברים ואמרו: "אנחנו רוצים שכל שחקן בשנת חוזה יחתום לכמה שנים, אין לזה קשר לכך שהוא בכלל לא רצה לחזור. גם אחרי שהוא חזר הוא עושה שביתות ואף אחד לא מצליח להבין אותו".

עם מינוס 4 נקודות, בית"ר תצא מחר למשחק חוץ באשדוד. מיירון ג'ורג' צפוי לפתוח, פרד פריידיי עשוי להתלבש. היום צפויים להתקבל האישורים להגעת איסמעילה סורו לארץ ותוזמן לו טיסה.

במקביל, בית"ר ירושלים השיקה היום שיתוף פעולה עם ארגון סח"י בטרה לעזור ל-200 משפחות מעוטות יכולת לעבור את החג עם חיוך ושמחה. בית"ר פנתה לאוהדיה בבקשה לתרום לרכישת לסלי מזון "שייתנו לנו ולכם את הסיפוק על אחת המצוות הגדולות ביותר שיש לנו, עזרה לזולת".

כחלק משיתוף הפעולה, כל תורם אשר ישתתף בעלות של לפחות סל מזון אחד בסך של 100 שקלים, יקבל במתנה את חולצת ההנפה של גמר גביע המדינה 2023. כמו כן, בין התורמים יוגרל זוג כרטיסים ליציע הכבוד למשחק ביתי של הקבוצה.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי