"לא דמיינו את זה בחלומות הכי שחורים": נתניה בהלם, ושוקלת שינוי בשער

play
שחקני מכבי נתניה, תומר צרפתי, ג'ואל אבו חנא | ברני ארדוב
צפו: אוז'בולט ואיינבינדר כבשו, הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי נתניה 03:06

אחרי נקודה אחת בלבד בשני מחזורים, תומר צרפתי עשוי לרדת לספסל לטובת רז כרמי. אביב אברהם מאוכזב ממעמדו, אנו לא עומד בציפיות

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

הלם במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:0 אמש (שבת) להפועל תל אביב בבלומפילד, שקבע עוד פתיחת עונה רעה עם נקודה אחת בלבד מתוך שש אפשריות. נתניה שהגיעה למשחק אחרי תיקו ביתי עם בני ריינה, קיוותה לצאת עם 3 נקודות מבלומפילד, אבל משחק חלש מאוד במרבית דקות המשחק, הותיר את מרבית אנשי המועדון המומים ועם המון סימני שאלה לקראת פגרת הנבחרת.

"בחלומות הכי שחורים שלנו לא חשבנו שנהיה עם נקודה מתוך שש", אמר גורם בקבוצה, "אבל גם עכשיו ולמרות שני המשחקים הלא טובים, אנחנו בטוחים שיש בנתניה קבוצה טובה והכל עוד יתחבר לנו בהמשך".

במועדון דיברו לאורך כל הפגרה על החשיבות של פתיחת עונה מוצלחת, אולם כבר אחרי שני מחזורים, פתיחת העונה של היהלומים מזכירה את שתי העונות הקודמות.

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך
יותר מדי סיבות לדאגה. קוז'וך | ברני ארדוב

בנתניה הביעו אכזבה גדולה מיכולתם החלשה של מספר שחקנים, ביניהם בוריס אנו שלא נכנס טוב לעונה הזאת, בר כהן שעד כה לא עומד בציפיות וראצ'יד צ'ירינו שפתח אמש לראשונה בהרכב והיה חלש. גם שני המגנים המחליפים, עידו וייר ונפתלי בלאי, שנכנסו להרכב במקום כרם ג'אבר הפצוע ונאסים אואמו המורחק, איכזבו מאוד ולא הסתדרו עם הישאם לאיוס ומאוויס צ'יבוטה.

סוגייה נוספת בה עסקו בנתניה בסיום המשחק היא היכולת הלא טובה שהציג השוער הצעיר תומר צרפתי בשני המשחקים הראשונים. גם אתמול צרפתי יצא בפזיזות מהשער וגרם לפנדל מיותר על מאוויס צ'יבוטה ובנוסף לכך היה לו גם חלק בהססנות בגול השני. בנתניה אומרים שצריך להיות סבלניים מאוד עם צרפתי ושכעת מדובר בשכר לימוד של שוער צעיר שיילך וייתפתח, אולם על רקע שני המשחקים הראשונים, לא פוסלים בצוות המקצועי שינוי בין הקורות וייתכן שכבר במשחק הבא אחרי הפגרה, בבית נגד הפועל פתח תקוה, יקבל רז כרמי שהחלים מפציעה את הקרדיט בהרכב.

מי שנראה מתוסכל מאוד בסיום הוא הקפטן אביב אברהם, שכלל לא שותף למרות שהמאמן רן קוז'וך עשה חמישה חילופים במשחק. אברהם שפתח את העונה ברגל שמאל אחרי שננזף ונענש בעקבות ירידתו לחדר ההלבשה אחרי שהוחלף במשחק הראשון בגביע הטוטו נגד חדרה, סבל לאחר מכן מפציעה ממנה כבר התאושש. כעת הוא מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה. הקפטן שאיבד את מקומו בהרכב ינסה לנצל את פגרת הנבחרת כדי לחזור לכושר שהציג בעונה שעברה ואין ספק שגם לחסרונו יש השלכות על מצבה של נתניה כעת.

לצד ההפסד והיכולת החלשה, צריך להזכיר שנתניה הגיעה בהרכב חסר מאוד למשחק, כאמור ללא צמד המגנים הפותחים, שהצטרפו לאיתי בן שבת ולירן רוטמן שאינם כשירים כבר מספר שבועות. אליהם צריך להוסיף את עוז בילו וג'ואל אבו חנא שנפצעו במהלך המחצית הראשונה והוחלפו. בילו פונה לצילום בבית החולים אסף הרופא שם נשלל החשש לשבר, אולם כעת יש חשש לקרע באחת מרצועות הקרסול והשחקן יעבור בדיקה נוספת הבוקר. אבו חנא ירד מהמגרש עם פציעה בשריר התאומים ובקבוצה מקווים שלא מדובר בקרע שעשוי להשבית אותו לתקופה לא קצרה.

דחקן מכבי נתניה, עוז בילו, אחרי הפציעה
בילו הערב בבלומפילד | ברני ארדוב

בלי קשר לתוצאות הלא טובות, בנתניה יעשו מאמצים גדולים כדי לעבות את הסגל בשני שחקנים נוספים לפחות, כאשר השמות העיקריים על הכוונת הם אילון אלמוג וגיא מזרחי, שניהם ממכבי תל אביב, שעשויים להשתחרר בקרוב משורות הצהובים. נתניה כבר הציעה מיליון שקלים על מזרחי, אך נענתה בשלילה בשלב הזה ולגבי אלמוג, מחכים שישוחרר רשמית אחרי שהוא לא שותף במשחקים האחרונים של מכבי תל אביב.

עוד באותו נושא: מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי