"לא מפתיע בכלל שמוסקרה הגיע למועדון בסדר גודל של מכבי תל אביב"

play
אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה | GettyImages, Mike Janosz/USSF
צפו: קיקו בישל לזהבי בבכורה, מכבי תל אביב הביסה את הפועל חדרה 03:08

מאמן נבחרת פנמה תומאס כריסטיאנסן בירך את השוער על המעבר לישראל, וניתח: "אחרי היכולת שהוא הציג בגולד קאפ, היה ברור שהוא ישתדרג למועדון גדול. מאושר שהוא הגיע לקבוצה משמעותית באירופה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אורלנדו מוסקרה החל את אתגר חייו במכבי תל אביב, ובנבחרת פנמה בעיקר מפרגנים. הנבחרת התכנסה ללא השוער החדש של הצהובים לקראת המשחק נגד מרטיניק וגוואטמלה בליגת האומות של צפון ומרכז אמריקה, והמאמן תומאס כריסטיאנסן בירך את מוסקרה על המעבר במסיבת עיתונאים לפני צמד המפגשים.

"התבשרתי שאורלנדו עומד לחתום במכבי תל אביב רק כשהוא כבר היה על הטיסה בדרך לישראל, אבל למען האמת לא הופתעתי. ידעתי שאחרי היכולת שהוא הציג בגולד קאפ, הוא בטוח ישתדרג ויעבור לקבוצה גדולה. הוא הציג בגולד קאפ יכולת נפלאה והיה ברור שיעזוב את הקבוצה שלו. אני מאושר שהוא עבר לקבוצה כמו מכבי תל אביב. מדובר במועדון גדול וחשוב באירופה", אמר כריסטיאנסן.

כריסטיאנסן הסביר מה היו השיקולים שגרמו למוסקרה לא להתייצב הפעם לשורות הנבחרת, במדיה עשה את הפריצה הגדולה כאמור, כשעזר לה להגיע לגמר טורניר הגולד קאפ בשנה שעברה.

אורלנדו מוסקרה, שוער נבחרת פנמה
מוסקרה | אימג'בנק GettyImages, Sean M. Haffey/USSF

לדבריו של כריסטיאנסן, ההחלטה להישאר בישראל ולא להמריא חזרה למולדת כדי להתכונן למשחקים, הייתה של מוסקרה עצמו ולא של מכבי תל אביב, שרוצה שהוא ינצל את פגרת הנבחרות כדי להיכנס לעניינים.

"המעבר לשם קרה במהירות ועדיין הייתה לו תקווה שהוא יוכל להצטרף לנבחרת, אבל הוא היה צריך להגיע לישראל ואמרתי לו שחבל שיגיע לכאן אחרי שעבר נסיעה כל כך ארוכה וקשה לישראל. אם הוא היה מחליט להגיע לכאן, הוא לא היה מגיע בתנאים טובים בגלל הג'ט-לג והעייפות", הסביר המאמן.

ההיעדרות של מוסקרה מהמשחק נגד גוואטמלה ב-10 בספטמבר אגב, מנעה מצב נדיר של משחק בין שתי נבחרות ממרכז אמריקה שבין הקורות שלהן עומדים שוערים מליגת העל הישראלית; שוער גוואטמלה הוא ניקולאס האגן מבני סכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי